Cume a cuculla pieno?

U bassu di u pesce hè a basa di parechje pianeti mediterani affascinati. Doppu à u so gustu amicu, noble è un pocu nicu d'ossi, hè cunsideratu un pesciu veramente reale è diventa meritatu piacè.

Cume a cocchji lubrica in una padedda - una ricetta?

Ingredients:

Preparazione

Vulete sguassà e carcassi di u bassu da a testa, i fille è l'entrisse è rinsegna bè cù l'acqua fredda. Se si vulete, a cuda è a cuda ponu esse stati. Aduprà u pesce secenu cù tovaglioli di paper è servitori, è fate un pocu incisioni transversi in a so back.

Avà scumpete u bassa sottu à u marinu sottu à l'abdomen cù salinu è pezzu biancu, sprinkle cù u zuccadoru di limonu è l'oliu d'oliu, ponu in l'incisioni i foglie di u faraghju è u rosemary è abbandunate u pesciu à marinaru per vinti a trenta minuti.

In una padedda, fretce a mantra, fretce nantu à u focu mediu è dispunia e carcassi di u bassu marinatu è ne stai assicurati da a carta. Scorredemu l'agliu, intricciate i denticulus cun un cuteddu è dipostu in l'oliu à u pesciu. Culamu a carcassi per siete minuti annantu à ogni uppuru, perpetuamente vintu nantu à a cima cù a mantra d'agliu in u quale sò arrustiti.

Cumpigliulemu u pezzu preparatu nantu à un pezzu, aghjunghjenu u zucchero di limonu à a padedda, mischjà cun l'oliu è l'acqua u mischju resultante cun u pesciu.

Cume a cuculla lattice in u fornu in foil cun legumes?

Ingredients:

Preparazione

Trimate e carcassi in spaziale, sguassate i cinguli, siddu vulete, scaatta u culu, finu è a cuda è rinsegna à fretu. Vi discussà u pezu cù un pappulugru di carta o napulite è fate uni pochi incisioni nantu à u spinu. Poi fremu u carcassi cù u salinu, spezie per u pezzu è u pezzu biancu. In a slot, putemu in una slicita di limonu, è fate l'abdomen cù una cipolla annantu pricatu è nanzu.

Portu u bassu marinu nantu à una stufa grizzzzata, stritta copertazione di foil nantu à a prima è pressu beni. Determinemu u pesce in u fornu caldu à 200 gradi per quinze minuti.

Mentre chì u pezzu hè furnitu, femu veghji. Lavoru, neve è tagliate in parechji pezzi, u funghi è i boliati restantes. Se vulete, pudete piglià zuccherinu extra o brunette. Sprughjendu i vegetarii cù l'oliu d'oliva, stagione cù l'arbe è secche è misure.

Doppu a furmazione di prigione, rinfriscà a pezza, disposti li pani preparati nantu à i lati di a fossa, aghjunghjenu i prugne di ciliegie bracciale è mandonu u pane sottu à a parrilla superi per d'autru quinze minuti o finu à marrone.