Competizioni per i zitelli in natura à l'estiu

L'estiu hè a ora di l'annu quandu i figlioli di i più ghjovani è invece di passà tuttu u ghjornu nantu à a strada. Quandu un gruppu di zitelli piglia più di 2-4 persone, volenu competichjà cù l'altri in u sviluppu di forza, endurance, agilità è altri cumpetenze. Per questu, u più adattatu sò i divertenti concorsi per i zitelli chì ponu esse prufessiunali in l'estiu.

Competizioni per i zitelli à l'aria aperta in l'estiu

Per i zitelli chì passanu u so tempu in natura à l'estiu, i competizioni siguenti sò più adattati:

  1. U boscu Lapta. À una distanza di 10 passi da i celli, un disignu predeterminatu di rami hè custruitu. Ogni participant deve esse culminatu cù un bastone, senza passà a linea dibuchjada.
  2. "Pesca". À una distanza predeterminata da i participanti, parechji oghji picculi sò custruiti. U primu unu attore hè stata una "vallata di pisca" - un bastone à circa 2 metri in longu cù una corda attaccata è un pesu à u so corpu. A cumpagnia di i carusi hè di scunvià i miriali cù l'aiutu di a "varba di pisci", fendu colpi di u cable.
  3. "Battaglia di e piloni". À u cruci tuttu di ogni participante cù una corda, a larga di quale ùn hè micca più di 30 cm, un petit globu hè anu attaccatu. À u stessu tempu, i giovani mantene e mani darrere a so sporta, aghjunse in un pappu. In origine, solu dui zizi cumpete contru à l'altri, chì avè bisognu à ribbillari u ballu di u contrariu cù u so pede gratis. À quellu chì guadagnau a battaglia, u ghjornu à u prossimu puparu si unisci. Questa cuntìnua finu à chì quì hè solu un participante hè stata cun u projectile sanu.

Per i zitelli chì anu riposu in l'estate nantu à a spiaggia, i seguenti cumpetenu di ghjochi ghjudicate:

  1. Bear bear. U participante chì serà rapprisente u putere, si trova in u centru di a spiaghja. In ghjiru à l'altru, tutti i schiate scrivanu i so ghjucate, a ropa è altre cose chì ponu utilizate per questu. À una distanza di 5-7 passi da questa "cumpunimentu" quellu nantu à a sabbia, hà bisognu à scrive una via, per darone oghje un postu sicuru, o "casa". A quarchi puntu, u presentatori o unu di i carusi dici: "L'ostili hà svegatu!", Dopu chì tutti attori prupone à salvà i ghjucuzzi è l'altri articuli traschemu à a "casa". Mishka, à u turnu, cerca di catturà i participanti chì ùn anu nunda in e so mani. Qualchidia chì si trova in l'embragali di un oghje, u sustituisce in u so postu. In u cuncorsu, u vincitore hè u jugatore chì hà sappiutu a salvà più di elementi è fate bracciu da l'imbullette di una friddante predatoria.
  2. Corti. Ogni participant sfracattassi una buttula di plastica vacca annantu entre i ghjinochje è tene di scapparà cusì. In questu casu, ùn deve micca solu per distanza, ma ancu per cercà l'altri attori è si ritene à u principiu di a razza. U vincitore hè u zitellu chì hà sappiutu di scappà à a distanza màxima.
  3. "U duellu di Cavalieri". Sì a spiaghja anu un vastu logu, pò esse usatu cum'è un pedestal per a prublema siguenti. Dui atturi ci devenu nantu à u ghjornu è arrange un duellu, pruvatu à stà. Quellu chì hè cascatu - hè fora di u cuncorsu, è u participante avianu unisci u vincitore.

À l'estiu, per piacè di pelli di i zitelli, pudete aduprà ghjocu competizioni-relay races, per esempiu:

  1. "U Focu". I partividi di ogni gruppu sò in una linea, ognunu riceve 2 vetrate unibittarii, una di quale hè vacante, è a seconda hè china. Un bucchju hè situatu davanti à u capitanu. À u signale di u capimachja, l'ultimu participante furnisce l'acqua à un vettu vacante di u vicinu, pruvatu di micca spaccà in tuttu. Cusì, gradualmenti, u licitu arrivà à u capitanu, chì si mette à u bucket. U squadra chì hà sappiutu di salvà più acqua hè u vincitore.
  2. "Carbone". I prughjetti sò spartuti in 2 squadre, è ogni ghjugnu fa un pebble petite. U cumpagnu di tutti i zitelli hè di ghjucà à u locu, pusendu u pebble, perchè si hè un carbonu caldu è per doppia u "focu" più rapidamente di l'altru furmulariu.

Infine, per a ricerca di i zitelli chì sò stati nantu à a strada in l'estiu, i competizioni siguenti sò adattati:

  1. "Nuru". Sicondu a trama di stu cuncorsu, u missiavu hà abbandunatu induve hà postu u turnip. Trascendere da una caratteristica cù u conte di fata à l'altru, i carusi realizanu ee funziunalità simplici, per elli ricevenu un pezzu di a carta. Da i frammenti culligati, i giochi necessanu bisognu di aghjunghje l'imaghjini, è da truvà u turnipu in u locu.
  2. "In cerca di tesori periose". Questu ghjocu hè simile à l'annu passatu, ma a fine l'avanti necessanu trovi un cofre, chì parechji anni hà enteratu un anticu pirate.