Calzature per culori novi

U piccatu di u babbu hè fermu dilicatu è fràficu, perchè i primi calzature per un novu deve esse elettu cù cura è cù un tremu particularità.

Tipi di scarpi per i zitelli

U calzate sò spartuti in dui categurie.

  1. U primu si tratta à i zitelli chì ùn sanu micca sapè cumu si movenu indipindente.
  2. U sicondu hè per i zitelli "caminari".

Se u zitellu ùn averia micca cunnisciutu cumu caminari, ùn averghjene micca soprapiù u pede cù i sapori pisanti cù una sola densa. Hè megliu di sceglie un calzari per i picciotti è di e donne cù pani sugi.

Una altra opción hè pezzini . Quessi piani per i culori novi pò esse fatti da elli. Sicura chì, sè vo avete certa spettazza è capacità. Ma s'ellu ci hè nimu, u nàscita di u zitellu sera u mutivu di questu!

Un altru fattore impurtante hè a materia di fabricazione. Ci sarà naturali. Sì pate u pezzu di caccia à u to figliolu per un caminu, invece a so pere respira cù ellu! Pudete u so figliolu in sandalaki tessili o stivelli di feltti in feltti. Di sicuru, in u primu locu, dependa da u clima nantu à a strada.

Comu sceglie i scarpi di un babbu?

U diminuitu di i sapori di u ghjuvanottu averebbe currisponde à a perra. Ùn pudite micca cumprà un canzone cù un forte marginu. Ma ricordate chì deve di vede un vacanze di 0,5 a 1,5 cm, perchè i vostri picciotti putevi si movenu liberamente internu.

Se ùn ci hè micca evidenza di un spécialiste, ùn puderebbe cumu pruduttu. U pede hè furmatu à 7 anni, perciò hè megliu cura di a suluzione anatomica, chì ripite i contorni di a perra. Serà aiutatu ubbligà u pede è impedisce u rubbure di u pede.

U pruneru ideale hè Velcro. Hè permessu di riparà u pede bè, ma ùn permettenu micca pressione nantu à l'arcu, anche si u vostru zitellu hà una grandezzione.

Sceglite i so prudutti, è chì u zitellu sanu salutatu!