Bonsai da u ficu di Beniaminu cù i so mani

L'arti di creazione in miniatura di l'kopi d'arburi hà più di un millenniu. Da u borsai ordinariu, u bonsai hà fattu una verità filosofia, perchè pò assicurà u successu in questa materia solu cù un spaziu di pacienza, cellu è l'armunia. Per u cultivo di bonsai cù i so propria, a maiò spessu usanu una varietà di ficus, particularmente u ficu di Beniaminu.

Cumu fà un bonsai da un Benzamin ficus?

Comu accumincia, definiscenu ciò chì includenu a furmazione di u ficus per bonsai. A so cumpagnia principali hè di creà una copia di cumunità cumminata di un arbre adultu, i qualchissimi chì sò un troncu dilicatu è una corbella frondosa cù setti putenziali. Dunque, a furmazione di un arburu bonsai da una fica seranu realizatu in parechje stadiu:

  1. Formazione di u troncu. Per ottene a spicchera caracteristica di u troncu per l'arbureti adulti aiutà à corrette podarè di i radichi. A pruning regula u sistema di e razzi pò cumprà chì a pianta hà da crescate micca sopra, ma in larghezza. A raghjone principal (core) si deve esse chjutu u corpu per esse stimulà u crescitu è ​​u sviluppu di e razziali superficiali laterali. Per ragioni di salvezza, cut the slices immediata cù u carbonu o una solu suluzione di permanganatu di potasio.
  2. Formazione di a corona. Dopu chì u zuccu di u ficu hà acquistatu u spingitu desitxutu, accumincianu a forma di a corona. Pudete ottene u risultatu uriginatu da trimming è imbriccà e rami. Sposta da una forma di bonsai chì vulete acquistà, u schema di poda è di furmazioni diferenze. Cusì, a manera più faciule di formà una bicompenda di Benjamin bonsai Tokkan, chì hè carattarizatu da un troncu direttu cù un ramu liberu da i rami. A direzzione desiderata di i rami hè stata da u filu.

A sequenza di operazioni formate hè spartu in a photo.