Art Museum, Minsk

A capitale hè chjucu di a Republica di Bielorussia è chjina di siti interessanti è monumenti stòrici è architettoniali. Puderanu esse attribuiti à u Museu Nazionale d'Arte di Minsk, senza chì un amicu cù a cità ùn serà micca cumpletu.

Storia di u museu Articu di Minsk

A storia di u museu principia in u 1939, quandu a Galería d'Arte statale hè stata aperta in a capitale di u BSSR, induve opere d'arti riaccettati da mansioni, musei di altre cità di a repubblica è altre altru museu di l'URSS. Sfortunatamente, durante a Gran Guerra Patriòtica, a maiò parte di l'arti di a galería era stata sacchuta è raquatu. Dopu à a guerra, a gestione di a galeria rioccupata a cullizzioni. Dopu u 1957, a galeria hè statu cambiatu in u museu statale di l'arte di u BSSR. Cchiu` appressu lu museu si moviutu parechji volte, i novi edifici sò stati edificati per ellu A data, u museu di l'arte nazionale di a Republica di Bielorussia hè cunzidiratu unu di i più ricchi in a regione Europa orientali.

Scultura di u Museo Nazionale d'Arte, Minsk

U fondu di u famusu museu hè quasi 30 mila opere d'arti, facendu 20 cullezioni. U primu hè una cullizzioni d'arti naziunale (bielorussia). A mostra prisenta i visitori à a recette di l'articuli di l'arti antichi d'Austria è l'articuli (icons, cruciamenti, ornamenti, oggetti di vita di ughjettu, carvings, ghjuvelli, mudelli di tela, etc.). In u museu d'arte in Minsk, ci hè una esposizione di l'arte bielorussa di i 19 è 20 seculu. Sfortunatamente, opere d'arti di u XIX seculu sò pocu - micca più di 500 unità, chì hè spiegatu da l'esporata di a cullezzione durante a guerra. Ma a cullizzioni di pittura, l'arti decorativu è aplicatu, gràfica è scultura di Bielorussia di u seculu XX hè assai largu - circa 11 mila esposizione.

A cullizzioni di artu mundiali U museu Articu Naziunale di Minsk hè rapprisintatu da opere di maestri da l'Orienti di i seculi XIV-XX, l'Europa di i seculi XVI-XX è a Russia da u XVIII sèculu XX.

Branches di u museu d'arte in Minsk

Inoltre, u museu possu varias rami. Hè u primu di u museu di l'artist Byalynitsky-Biruli in Mogilev, induve l'opere di u creadoru sò presentati, è dinò di fotografia è documenti chì dicenu di a so biografia. In un altru ramu - u museu di l'Artisti Folklori Bielorrusso Raubichah - acquaint visuali cù opere di capelli bielorusses (sculture in legnu), tissuti è ceramichi. No menu interessanti serà in a Casa di Wankowicz (Minsk), una casa mancosa restaurada, induve presenta una exposizione di sculture, dipinti da Vankovich è d'altri artisti.

U museu si trova in u centru di a capitale di Bielorussia à 20 Lenina Street. L'òpere di l'Art Museum in Minsk sò di 11 à 19 ore. U ghjornu off is Tuesday.