Wastefulness

U capimacherà di tutti i nazioni, Stalin hà dettu: "A crisa, u discududu, i riti, a miseria di i massi - queste sò malati incurable di u capitalisimu". È l'Koran dici: "Eat e drink, ma micca per via, perchè ùn ùn piace micca". U scurtu in a lingua di u Koran sona cum'è "Israf", chì significa - per via, passà immensamente, annunzià qualcosa chì hè permissibile o vai à tremendu, per aduprà micca per scopu. Tutte queste parole in u libru saggiu sò in tutti i so derivati. L'Islam è u rui sò dui cuncetti incompatibuli chì ùn ponu esse cumminati n qualchi manera in una persona.


Varieghji di scoggi como tagliu

  1. Scuru, cum'è tali. Questu significa chì una persona pò drà, manghja è usu di tutti i buchi dispunibilii, ma hè pruibitu per abusarisione o l'utilizazione eccessivamente. À tutti quelli chì sò ingaghjati in tutti i scundite possibles, Allah vi mostrarà u so displeversu cù severa punizioni. Hè ancu necessariu di gastru tutti i bè dispunìbuli solu in a quantità assignata.

    Per un accordu suffrezziu, aghju detta un esempiu di quandu si manereghja manifestazione di u perdonu in l'Islam è cumu una persona pò esse punita.

    Imagine: per l'abuluzione (a purificazione simbulica di u corpu cù l'acqua), hè necessariu d'ordenà un litru di acqua. Se gastru più, avemu digià spulatu, in una manera diferenta, "Israf". In modu, ci hè un avianu nantu à issu sugettu, chì mostra chì un criunu, usando u so bagnu, usa l'acqua di più di u dumandatu. Perchè u missagile di Diu faci un rigalu. Hè persa, stupendu nantu à quandu ùn pò esse ellu stessu in un prucessu bénite bundondu cum'è lavatu, è u profeta risponde à ellu chì, ancu s'ellu hè di firmà nantu à u fiumu, avà ancu esse economico.

    L'esencia di questu esempiu hè, prima di tuttu, chì, ùn importa ciò chì ùn hà micca avete, avete usatu in modu moderatu è propiu. Perchè u patrone di tuttu in u pianeta hè Alà, solu ellu cunnosci è u percu. L'abbundanza di tutte e benedizzione ùn avà micca permessu à l'urdintà senza scarsa è cuncessione cuncessione.

  2. L'utilizazione ùn hè persistenti cù i scopi. U tempu hè un esempiu di stu tipu scuru. À ogni persona, Allah hà determinatu a vita, ancu per u cumpletu di certu cumpagnu. Dunque, sìammu in stu mondu per passà tutte e prucessi prescritti è, eventualmente, truvà salvamentu o morte. Hè necessariu di usà u tempu bè correfici è spedizione. Allora, se u so gattivu di u tempu ùn hè dedicatu à risolve i prublemi urgenti è urgente è urdinamentu per assicurà a vostra vita, aiutendu à l'altri, è preparanu per l'eternu, questu ùn hè micca più un usu persienti. Un altru esempiu pò esse chjamatu chjaru aimlesse à nunda.

In cunclusioni, deve esse dichjaratu chì a pudorita è a frugalità, da a perspettiva di l'Islam, hè cunsiderata cum'è a qualità più impurtante, è a profanità contru hè unu di i più vici sicondu l'Koran, quale hè terribbili consegeni ca deve esse indicatu.

U libru saggiu di tutti i musulmani cunta chì Allah dice ùn perchè micca per via, ma cum'è cunniscenu chì l'atti di piccati sò sempre puniscible, da pudemu sapè chì, se ùn avemu micca esse pardunatu, seremu perchè sia punitu. Inoltre, tutti sapenu chì ogni manera sinful, in particular Israf, hè cunsiderata a causa di a perdita di a misericòrdia d'Allà.

Scurne contribuisce ancu à l'apparenza di tali vici cum'è avidità è insatibilità, chì porta à u fattu chì una persone cessà di goditarà ciò chì hà. In l'absenza di sta scena, una persona ùn vole micca di vive d'accordu da a cuscenza è di l'òpere, è dunque circate persone facilità in tuttu, scurdendu annantu à l'unurariu. Cunnite micca solu di u vostru corpu, ma dinò a to ànima, u mondu internu.