Vestiti - Spring-Summer 2014

Questa primavera, l'enfasi primurisivu in a robba hè sottumessu à a feminità è di l'attrazione. Cusì, a moda primavera-estivi 2014 per vestiti hè ancu distinguished da a mancanza d'un stile di uniti unisex o masculine in u vestitori di donna. Cumparatu cù a staghjoni annata, u schema di culori sarà assai più culuritu, i tessili piace gustoso è assai gustu di primavera.

Principi tendini

I vistimenti di primavera è l'estiu 2014 si aggradisce una varietà di sfumaturi, ma i favuriti sò blu, blu è làricu, in particulare u celu chjubitu è ​​tranquillu. Violeta, chì cumpresi ancu u culu di lavanda è di culore saturatu di l'orchidea, hè ancu nè menu rilevani; anu ancu assai solu sfarenti, oltre chienji, chili, o un ombra di spruce di Canadà. Hè belluce chì i diseggiani sò assai piace à u ritornu à u passatu, cusì vistimenti di vaghjime, u primu l'estiu 2014 ùn hè micca eslevazione - hè chjucu retro chic. I mudelli particulari famosi di i 60 è 70. In ogni ghjornu di ghjornu sò quelli dittuli cumminte mini faldes made di vinyl, stivali cù peddi, leggings stivali o scarpi cun un timpuru. L'imagine asimmetricu per i partiti sò presu di l'anni 80. Quì pudete veddi vistiti mini-vistiti, mutanci magliette è capelli, cum'è cù pantaloni stretchi.

Moda tremendi

I stili di vestiti primavera-estivi 2014 sò assai diversi, chì sò stati disinniati per suddisfà i gustati di moda di alcuna nella. Una di e tendenzi interessanti hè u futurisimu. Hè duminatu da i sfarenti metàlgici di tela, taglitamenti asimmetrici è insinusivi, culori brillanti di scala grisa, lila è blu, madre di perle è brilla. Roi tali cù un'ambiguamenti chjama l'attenzione. In ogni casu, parechji mudelli di vestiti primavera-estiu 2014 anu ancu un stilu completamente distintu. Per esempiu, u minimalismu hè populari. In quelli mudelli pudete tastà a restuccia è rinforimentu di cut, purità di colore o drapere architecturale di u tela. U schema di colore in questu casu hè restituitu, l'ombri in pastel prevail, per esempiu rosu o pezzu, ancu di u biancu classicu. I Siluetta sò stati laconi è ponu enfatizatu da i cuntrastu di i vistimenti più bassu è fora.

I culori di vestiti primavera-estiu di u 2014 anu influinzatu da u novu stilu in moda - sopra annullata, chì significheghja visteva troppu. Cusì, hè pussibule cumminà un gran numaru di sfarenti sfumature, per esempiu, rossi nìvuru, aranciu è vedutu à u listessu tempu, ci hè ancu una grannizza di piezi è d'accessori. Fate i favori di a staghjoni hè sempre u tema etnico. È specialment conspicous are complexes geomtrici complexi, chì eranu evidentement inspirati da motivi africani. U cuntrastu cù solu suluzione etnicu, l'urbanisimu hè ancu populari. U tema urbanu hè enfatizatu da i stampi cù parechji paisaghji è vegetazioni, ma ci sò dinò mudelli intricati incù l'aghjuntu di corretti, dritte è draperi.

A larga di vestiti primavera-estivi 2014 varia da mini à sottu à u ghjinochju, l'abbundanza di stili hè veramente sorpreneur. Reflexioni in i più ricenti ricivi di designu ricivutu è sportiu . U vistimentu cù elementi sportivi, cum'è e stuzzichini è culori brillanti, avè una imatge più feminina grazia à i siluuri appiccicati è laconii. U stilu di vestiti primavera-estiu 2014 includenu ancu un momentu comu traslucenza. A meni, grazi à tè lustri e beddi, ponu vede bracciu, chì, pare, ùn ùn micca moltu disinufeli in tuttu. In ogni casu, questi stragneri sò imbruttulati cun pezzi enormi, ornamenti d'encajou o capelli. E a robba intettu è selezionatu in u tonu di a robba è pareva un aghjuntu à u vestitu stessu.