U zitellu ùn volta più in 4 mesi

Ogni mamma ghjente cun attentiva è caringa hè aspetta à u mumentu chì u so zitellu culminate aprende di novi abilitazioni per ella stessu. Inoltre, parechji parenti ghjennanu cunvertiscanate entre l'altri è anu preoccupatu chì u so figliolu o figliola ùn sanu micca cumu fattu certu cose cun quali parenti di mulchina sò stati attaccati davveru.

Allora, parechji babies à l'età di 4 mesi si vultonu da u ritornu à u stomacu. Sta spiaghjera sarà spessu di tutti un'attera. Spessu, a carusedda ghjucà completamente in ustesità, pruvatu d'avè un ghjucatu chì interessa. Un pocu dopu, l'pocu comprende ciò chì ellu faci, è cumincià à fà cuscente.

Intantu, ci sò casi chì un zitellu ùn viaghja micca nantu à u cantu è stomacu in 4 mesi. Questu ùn deve esse scusa per u panicu, perchè tutti i babysi sò individuali è sviluppate in modu diversu. L'incapacità di rotà devenza esse solu un signale per quellu chì deve bisognu di un pocu aiutu, duvutu di ghjornu cun elli simuli exercili gimnastichi.

Perchè u zitellu ùn vultate in 4 mesi?

A maiò spessu, a causa di l'ochju lagomu di migghiuri da i soi pari hè a debuladenza excessiva di i musculi. Inoltre un fattore impurtante pò esse l'immadurità di u sistema nervu, perchè ellu u zitellu à 4 mesi hè micca solu volte. Spécialmente notevoli questu pò esse in babbu infatu o prutrattu.

In i dui casi, ùn preoccupa micca seriu, perchè sti prublemi sò assai risolute cun l'aiutu di l'amori materni è l'assistenza. Se un figliolu ùn viaghja micca in 4-4.5 mesi, pruvate ogni ghjornu per trattà cun ellu in seguitu u pianu dopu:

  1. Fate qualcosa "bici" in parechje volte.
  2. Pigliate i migghiori chì manighjate in i vostri palmati è per rimpiazzà speziale è diluce.
  3. Chì u to figliolu pigliate i vostri puliti è tira cù u so corpu à voi.
  4. Pudava u mollacciu in u spinu, è u so ghjocu favoritu hè situatu à u latu di questu in una distanza considerable. L'ugna opachja hè ghjustu nantu à a articulu di u ghjinochju è fintendu u ghjocu finu à u mumentu, U zitellu ùn tocchi u ghjinochju à a superficie di a tavula quì si trova. Di solitu, questa azzjoni hè stata immediata da un colpu.
  5. Sì u stessu karapuz pruvate à roll over, ma ùn hè micca successu, pruponenu una mano per aghjunghje, è l'altru pigliate i tacchi, è crea per elli un supportu. Sutta tali circustanze, u zitellu sera più faciule è più còmicu per annunzià, è hà da fà prestu.

Assicuratevi, l'eserciziunale regularmente di esercitazioni tali è u piacevule di facilità "mamma" aiutanu à u vostru zitellu fete successu è avè amparatu un novu funziunalu in quellu tempu.