U senu femminile

U corpu femminili hè un òrganu biancu, in un internu chì u fetu si sviluppeghja da u mumentu di a cuncizzioni à u nascita. Hè situatu à a parti cintrali di a cavità di a pelvisa, sottu à a buca è à fronte à u rectu. In a so forma, l'òrganu s'assumiglia una pera.

Quali sò e funzioni anatomiichi di a struttura di l'utru?

Oghje, forsi, ogni ragazza sapi ciò chì l'imbusca s'assumiglia. In a struttura di u corpu femminili, u fondu, u corpu è u collu sò distinti. U fondu hè a parte più cunveva di u corpu, chì passa in u corpu.

U corpu di l'utru hè una forma cònica è currisponde à a parte media di l'urganu. À u fondu u corpu di l'utru passa à u cervicu. Dda parte di u cervicu chì si estene unipochi in a vagina hè chjamatu vaginal.

L'utru femminile hè una dimensioni petite è a massa. A so longa hè di 7-8 cm mediu, è u pesu pudendu alcune 30-50 g. À u stessu tempu, dopu a nascita, sti paràmetri addivanu culu. In a gravidanza, à causa di l'elasticità di i muri uterini, i so dimensioni ponu crescate finu à 30 cm d'altura è di 20 cm in largu.

Chì cose malati sò più cumuni in e donne, è cumu pò esse detecatu in una manera puntuale?

Malatii di u sistema riputtivu femminile sò generalmente chjamati ginekoloogichi, o femminili di l'utru. A maiò spessu, l'appendari è l'oversivi sò affettati.

Per stabilisce a puntà a prisenza di a patologia è quandu u più prestu pussibule per vede un medico, ogni donna hà bisognu d'alcuni signali di malatie ginekoloogichi. A maiò parte di elli si trovanu immediatamenti dopu l'infizzioni ( endometritis , endometriosi ).

A maiò spessu, i sintomi principali di e malatie giniculugia sò:

In questu casu, in certi casi, a natura è u tipu di secrezii ponu diagnosticà.

Prevenzione di e malatie giniculugia

Per impediscenu u sviluppu di e femine (gynecologie) di l'utru, ogni zitella deve osservà certi reguli di iegge, perchè ùn hè micca un duttore. altrimente conduce à u sviluppu di malati infizziosi.

Inoltre, pruvucatu clinicali chì u mecanicu di u disparatore per u sviluppu di e malatie femminili anu stress, fatigue, violazione di a rutina ghjurnata. Hè sti fattori chì purtanu à i falluti hormone, chì à turnà causanu u sviluppu di a patologia.