U limfodulu hè statu inflamatu nantu à u collu

Certi malatii passanu in bigtoni, ma ci sò ancu quelli chì, da i primi ghjorni, signalanu chì qualcosa hè sbagliata in u corpu. Sì avete un node di limfatica inflamata nantu à u collu, ci hè ragiunà per esse in l'alerta. Questu pò esse un sintomu di una di assai malatii. I quali? Scupremu.

Perchè i linimuli nummuli in u collu si infallu?

Comu sapemu, i nodi linfi anu una funzione protettiva, prutegianu u nostru corpu da parechji infizzioni. Per quessa, a inflamazioni di u node linfaticu, limfadenitis, pò esse cunsideratu testamentu di l'infezzione. U situazione di u node infallatu primu di tutti indica un spaziu di prublema - spessu si trova vicinu. Allora u dulore in i ganglii limfatichi in a zona inguinal indiquen una infizzioni di u vinu urogenitalu, armpiti - versu a malatia di i venti respiratori più veloce, o fallimenti di u sistema generale. U bonu è i linfonodi assuluti nantu à u collu sò un signu chì u prublema si scupra in u campu di una gola, o una capu.

Sì avete una infjammazione di u node naziunale à u dirittu di u collu, hè prubabile chì a causa si trova in l'otitis di l'aricchia dritta. Eccu l'altri sintomi chi aiutavanu à capiscenu a natura di a malatia:

  1. Dolore à l'orella, u malu di a stima, a febbrae, deterioru di audiò di audizione di otitis.
  2. Ughjuva, mancanza di respira, wheezing, debule in generale, chills - signali d'amichi in tonsillitis;
  3. General lethargy, depressione, musculus pain, fatigue in l'ochji, runny nose - i primi signali di a gripe.
  4. Secretee, sciolte, dolori di caghjunu - un signu di ARVI .
  5. A fatigue rapida, u dolore in i ganglii limfatichi, marvaganti, a febbra persistente è altri disturbi di a salute normale pò indicà e malatiei immunologichi.

Sì u node limfaticu hè infundatu nantu à u so spinu, questu pò esse un signu di a presenza di neoplasmi, o limfoma. À u listessu tempu, a causa pò esse un scurdate chjamatu. Hè per quessa hè impurtante ùn micca di ricuperà à l'autore, ma di circà un cunsiglii medichi di un duttore.

Cosa da fà chì i nodi nummeali à u collu spessu saranu inflamati?

Se u prublema hè regula, e i medichi ùn ponu stabiliscenu a causa di a inflamazioni, u probidibile hè u casu in una immunità debultaduna. Puderete aduprà a ingesta di l'alimenti chì cuntenenu a vitamina C, manghja più gras di vegetale, aumentanu gradualment l'attività di mutivazione. Per un pocu di mesi di un stiltu di vita sanu, serete quì chì, più ricentestu, hà stimatu infieru u nódicu linfaticu righjunali à u collu, o in altrò.

Ùn scurdate micca chì spessu i casi di a malatia si trovani in fatturi straneri:

Hè per questa causa chì in u casu di i nodi naziunali in u collu, u trattamentu cumincià cù a deteccion di questi fattori è a so eliminazione. Se l'aumentu in i node sò evidenza di a malatia, a situazione hà tornatu à u normale quandu si ghjunghjite à purtàlla.

Comu aghjunta, hè bonu per usar o ichthyol ointment è l'ungeneru Vishnevsky. Sti drogi medichi reduzinu u dulore è caccià inchara. Inoltre, cù nuzione creciente, si vede per vìviri più è evite u travagliu. Pruvate di sparà una attività di mutore moderatu è e robba cálida.

Se u ganglionu hè infundatu nantu à u collu, è torna addulurate per edità è respira, avete deverà chjamà immediatamente un duttore, altri chì a situazione pò esse crìtica. Eghjugini simili sò presiutu se a inflammazione hè cumanda da suppurazione. In tutti l'altri casi, pudete attruvarà una visita à u duttore per parechji ghjorni - u prubabilevule, un crescente di i ganglii linfichi indicanu solu una diminuzione in l'immunità, è, per quessa, prontu a normalizazione per ella stessu.