Torta "Zebra" - una ricetta classic

Cake "Zebra" serà una scelta bona nantu à u tic. È prestu prestu prestu è prestitu, hà qualificatu di gustu eccezziunale è un spettaculu espectaculare, chì particularmente serete satisfatori cù l'audienza di i zitelli.

Cumu pudè cocilu un tatu classic di zebra in casa

Ingredients:

Per a prova:

Per glaze:

Preparazione

Emprinzeghjani a preparazione di a pasta pè u torta classic di Zebra cù l'oghje di u zuccherinu. Avemu bisognu di esicuzzioni di a massa è crescenu in volumu. Dopu d'avè intesu un pocu crema aghju di temperatura di l'ambienti in a massa di uovo di uovo è u meltu è fretu a mantra è si cuntinueghja à vendu un pocu più. Avemu cernigliavvi a farina in a mistura è stirchese finu à chì a texturizazione di a pasta hè homogeneia senza impuritate di flocculati. A so coherenza devi esse pareta densa sour cream. Dividemmà a massa riceva in dui parte è in una di elli amu furmemu u cacù in po. Puderete a densità di a massa, aghjustendu una farina prima à a prima luci.

In una forma di split oiled per a furmazione, puderebbe stabilisce e trè pezze di pesche di metà è sopra à quì sopra pianta sottumetteci di scuru. Fiancà, rinfriscenu a parte di ogni teste da a mità cullera è formanu u pastore tuttu. In questu, avemu suggeritu chì dite una pasta da a culletta, perchè ch'hè spicchina, è serà difficiule di fà un bè frisu. Sì i prucessi è a tecnulugia di u prucessu sò osservati bè, l'ultima serà una pasta di chocolate foglia pustata in u centru in u volumu di una cucchetta.

Avete aghjunte u pastore in u fornu. Per fà quì, calisciu finu à 165 gradi annantu è fate u timatore per una ora. In i primi trenta minuti, ùn hè micca cunsigliatu per apre a porta di u forcu per ùn sallurisce u pastellu.

Dopu un rinfrescinu tutali è rinfreszione dopu di u pasticcellu in a frigorifera, ci cundiscenu cun foresta di cicculata. Per fà questu, mischjà u zuccaru granulatu cù u cacao in poudite è combina a mezua seca cù u latti. Scalfamu a massa nantu à u focu per foglie, aghjustate a foglia caracteristica, è poi sguassate da u focu, falla fretu un pocu. Agghiamu a mantenza è copre a massa resultanti di a superficia di u pasticcellu. In fine, aghjustemu a desserta cù scorci di coconut o chocolat blancsu gratu.

Receta classica per u pasticceria "Zebra" in kefiru senza crema agria

Ingredients:

Per a prova:

Per glaze:

Preparazione

Comu in a ricetta antica, avemu principiatu à sbattà l'ova cù u zuccheru prima di bocca. Quandu s'agatate oggetti domestique, aghjunghjenu un pocu di sali à u stessu tempu per neutralizà u so olieticu specificu. Allora aghjunghje u iogurtu in un filtru ghjustu, affittu chì hè necessariu à a temperatura di l'ambienti. Avemu da ghjucate una pellici di veli di vilare o di vellucci, frettu u frettu è fretu à a mantenza di temperatura di l'ambienti, pour a farina tamanta è a polpa di furmulaghju è rinfrisa finu à ottene una massa homogeneia. Dividisci in dui portions, una di a quale hè chinu di cacao pozzu, intervene cun gentile cù una cullette o spatula.

Avà pozzu mette u lume è a pasta scura in a furmazione di furmagliu, è aghjunse u pasticcerdu finu à prestu caldera à u furmulu 185 °. Questu hà pigliatu una media di quaranta cinque à cinquanta minuti.

Doppu di rinfurzà rinfurzà a rossa è u pane finitu, copre cù glaze. Per fàlli, mettite i ingredienti da a lista di ingredienti è crescenu a massa bien finu à chì i so cumpunenti sò disoltti, ma micca lascià furiallu. Fremientanu a mezcla di cicculata à un statu calido, appricà à un pastele fretto è frettu cù chocolati bianchi rossu o chip coconut.

Tùtulu Accogliu, cottu sicondu parechje di e ricette, pò esse impregnati cù a vostra crema favorita, tagliatu prima in dui taglioli longhi, è solu dopu dicura cun glaze.