Tirezzi di fiori

I pianti di l'acchianu sò una maraviglia aghjuntu à l'internu. Piglissi l'ochju cù folla abbunnanti è suviu, è puru benefiziu incaricatu l'aria cu l'ossigenu. Oghje, ci sò assai dispusitori per u cultivo di e piante interni, è fattu di una varietà di materia - concreta, plastica, legne, etc. In particulare, sò populari ci sò vasci arcane di fiori.

Avvanzi è disadvanessamenti

Clay com'è materiale per fà e platti hè stata utilizata per più di un millenniu. Da i so vantaghji pò esse stallate:

  1. Naturalità, purità ecològica. I mursu di un tali poroso ùn impediscenu l'evaporazione di l'umidità eccessiva è a saturazione di e razzi di a pianta cù l'ossigenu. Spessu, per e scuuri di arcusgii per fiori donate analoguesi di gypsum, ùn pussede micca un qualchì settore di qualità utile. Puderanu esse distinguitu da u sonu chì prudeninu: un pappu di guadali, quandu hè sbattutu, responde cun un sonu sicilianu cumparatu à un fugliale lucale.
  2. Ogni cuntenutu di raffu piccu possu una varietà di culori è forme.

I boni petti e piatti di fiori si sò uttene da u terracastore. A cumpusizioni di questu materiale inclui una mistura di arcilla è plastica, chì ci dessi gran forza è appellu esteticu.

Ma chì sò i so inconvéenzés :

  1. Ci sò un pesu considerablementi è fragilità.
  2. À u tempu, a so superficia puderanu formar una lumaca, chì averebbe effetti negativu di l'aspettu di u pruduttu. I prudutti dispunìbuli è substandard in generale ponu perdustà a culore è cumincià à l'autodestructura.
  3. Ùn si pò micca esse chjamatu resistenza à ghiaccio, perchè s'ellu pensa à l'usi per ghjardinaghju, hà bisognu di assicurà un bon flussu di l'acqua. Oghje ùn pudere micca solu cumprà un pezzu di fasciallu à i fiori, ma dinò ancu per ellu stessu, tutte e furmazione è l'attrezzi necessarii ponu esse acquistatu in u mistieru di a vendita o in u dipartimentu creativo di mercurie.