Tile in the toilet - design

Sala di rverie

Inodori ùn hè in vain per un chiste chjamatu "room reverie". In più di scopu direttu, una persona in questu pudete relaxà, leghjite è medite ancu quantu pussibule. In u Japon densamente populata, un utensili ùn hè l'unicu locu duva una persona pò stà sola, per quessa trattà u disignu di sta stanza, particularmente. Pruvamu a seguità u so esempiu.

Tile hè a solu solu pratica è durabile per i mura. U disignu di u tile in u bagnu, cum'è in a chjuca più chjuca di l'appartamentu, deve esse guidati à crescenu u spaziu, ma spessu i dimenisuni di a stanza sò cusì piccula chì l'espansione visuale di i muri ùn hè simplificatu. Per quessa, u disignu di tile in un lavu chjuve deve esse cusì chì avete duverebbe spensatu u tempu in questu. In questu rispettu, puderete stabilisce bè chì u culore di a ravita in u bagnu hè impurtante.

À stile è fiori

Forsi alcuni li piaci u culore biancu sterile di u tile, ma in u vestitariu hè francatu skimpy. In particulare u mudellu di tali tile in a "spina" di sporta o diagonali. Azzurra, azzurra è pale verde, azzetta, azzaru, azzaru, mauveton.

Ma u culore nìuru, contru à a credenza pupulari, hè stella bellu in u bagnu, in particulare in cungliu cù a pignatta biancu. Una solu sulitosa interessanti in u tìtulu hè a tile imitatu un mosaicu , anche si hè caru.

U disignu di stallati di tile in u bagnu hè megliu di fà cum'è unicevule, anche si hè pussibule è a cumminazione di parechji tipi di stile. Sò bè in a diffarenza in texture, u ghjocu à i cuntrasti. Hè pussibule aduprà e fugliale di i tarri grande è di tene, tile cù mudelli di attitudini, piani photographic . E culleghje sianu funziunanti. Quandu l'usu di colori brillanti hè impurtante chì l'internu ùn hè micca rindirizzatu è ùn mette pressioni in vista. Ma à l'usu di u tonu scuru, assicuratevi chì l'internu ùn mancu stampa nantu à a psyche è ùn oppressa.