Stortside Bridge


U ponte di Storsezandet hè parti di a via popular à l'Oceanu Atlanticu. Cunduce u cuntinente di u Norveġia cù l'isula di Avera è hè parti di a strada di l' Atlanticu , chì include 8 ponti. U ponte hè a più larga di elli è a più espectacularità.

Situazione giugrafica

U ponte hè stallatu in mezu di a costa noruega. Passendu solu, cumu si equilibria nantu à u mari di u Nordu. A strada di l'Atlanticu hè parti di a strada nazionale norvegiana Rv 64. Cumpliceghja i paesi di Kristiansund è Molde , da 30 km a sud ovest di Kristiansund è finisce 47 km à nordu di Molde.

A custruzione di u Stortside Bridge in Norvegia accuminzò in u 1983 è durò durante 6 anni. Oghje hè unu di i attraziu turisticu più famosu di u paese. U clima in sta spaziu hè imprevedible è severu, a visibilità sparisce rapidamente, u ventu forte u ventu, è a temperatura cambia dramaticamente.

Architittura di Ponte

U ponte hè un disu inusual designu: venti com'è una serpente, sia orizzontale è verticali. Ci sò tanti pirsuni si sdegnu quannu mi trattenenu, perchè alcunu vicini si ponenu un "borra drunken".

Per passà u ponte in certi lochi hè veramente scary. Sembra chì u carbu hè avvicinendu u trampulare. U ponte di Storsezandet si componi di tottes stradale di a strada è si sorgieghja nantu à l'oli di furia di u Mari Norvegese. Hè stata pensata chì sta via serà una via ferrovia, ma questu u prugettu ùn era micca destinatu per fà realità.

U cunnuttatu hà bisognu di moltu cura. Ancu s'ellu ùn anu micca distractatu da a strada, ma ùn anu micca distruttu di e vogliu chì sò peculi ciuci sò sopra à e cime, è i fucili è e baleni swim off the coast. In u ponte sò parechje posti per esse attività cù i pescadori. Quì pudete metulà è pigliate ritratti di a natura incantevule di Norvegia.

Cumu ghjunghje?

Da Cristiansund hà bisognu di trasfirì a longu di a strada Rv 70 à a rotonda, da ellu ci vole in Rv 64 è seguite i segni per a cità di Molde.