Serà varietà di tomate

U crescenu in i greenhouses hè assai populari nò solu per l'abitanti di i regions friddi, perchè stu mètudu vi permette di ripiglià i pianti è cose da a mità di l'estiu. In parechji modu, u risultatu di tutti i vostri sforzi dependeranu di e variità scelti. In questu articulu avemu cunsideratu variità di serra di tomate.

Varietà di a righjoni di u pumadoru per i serdi

Se u duminiu hè di ottene u primu a nascita di un tomate, sia di sceglie bellu nantu à e variità chì seguenu. Da u primu puntu di prima pruvà saziassi da a serie F1. Per esempiu, a marca "Torbay" cù una bella frutta savurita. Hè un altu pruduzzione, ripens in solu 75 ghjorni.

Trà i variità tempurane di tomate per i serdi, ci sò varietà cù una madurazioni assai armoniosa di i frutti, chì simplificà assai a cugliera è a cugliera. Chissi chjamanu "Samara F1" - vechju pruduttu à maturu è cun prima maturation tempio.

Se vulete uni pochi prugne cù taglioli ananas, pruvate a varietà "Mandarina" , ancu prima di a righimazione. U vantaghju induve di a varietà hè a ligami di u fruttu ancu in i cundizzioni più sfavore, per quessa hè una solu solu solu per i principianti.

Pruvendu varietà di u pumadoru per l'invernamentu

Quandu u periodu di maturazione ùn importa micca, è l'aiutu hè di cullà una pruduzzione abbundante, unu deve esse elettu trà e variità crescente. Per questu pudemu riferisce in modu sicuru "Pimenta dolce" cù i so fiori arancidi brillanti, u prudutti di u gustu amatori.

Di e varietà di tomate in corpuscule per i serdi, a bona scelta serà a varjetà classica "Bull's Heart" . U fugliellu assai carni è incredibbilmente savuroso chì pesanu à 500 g. E tuttu questu hè incù parechje cù boni raziunali.

Un gustu assai bonu trà e varietà pruduttivi di u pumadoru per un invernamentu difiere a variità "Chocolate" . I frutti dopu a maturazione acquistenu un tonu scuru russu scuru, a pulpa hè dolce è carpera.

Trà i varietà più di pruspettiva di i pumati di carpiani pà i serdi hè a varietà "De Barao" chì ancu in u duminiu apertu pò vultà à 30 chilò da l'arbulu. Una bona suluzione per a cunserva è l'insalati freschi.

Di e varietà latinu cunghjunta di tomate per i serdi, pudete pruvate a varietà "Tsifomandra" , chì hè a più dolce. Fructificà di lugliu à settembre. I frutti sò verni brillanti cù a dolce caprina è a forma ligeramente allungata.

Una di e più dolce varietà di u casgiu di u pumadoru - a varietà "Alpinog" hè abbastanza adattata ancu per a marmellata. Da un casellu hè pussibule di reciclarà 6 kg di una cultura, cusì ogni tomate pesa circa 400 g.