Sentenza cum'è una forma di pensà

A Sentenza hè una forma logica chì si usa per inizià u prucessu di penseru. A notzione assai ùn hè micca pensendu . Cuminciò dinò quandu chì qualcosa hè negatu o cunfirmatu secondu una paragione è a descrizzione di e pruprietà, e forme di l'oggettu o di i fenomeni. Questu hè pricisatu u rolu chì u ghjudiziu ghjucà cum'è una forma di pensà.

I Judicie spessu prudenu a forma di sentenzi narrativi. Per esempiu: "A terra vi vira versu u so assi" hè un pensamentu espressu in a forma di un sentimentu. A ghjustizia pò esse verita o falsa. Chì ghjè ellu è cumu per definisce u gradu di verità, u travagliu di lòggica.

Judgments simpatici è cumplessi

A Sentenza cum'è una forma lòggica di penseru pò esse simplicità è cumplessa. Una propositu simplicissima hè custituita un sugettu è e so caratteristiche, o pò esse di compariariate dui temi. A funzione distintiva principali di i ghjudìzii simplici hè u fattu chì, esse divisu, i paroli di sentimentu simplice ùn anu micca in elli i prupitati di i ghjudìzii. Per esempiu:

"Hè menu hè quantu à Grenoble" - questa hè una paragina di i dui sughjetti, à fà, dividite in dui parti è ùn avete micca u significatu.

I sentenziali complexi sò cumminzioni di diversi judgioti:

E so parte sferente sò sensu, perchè, u valore semànticu devi esse in un segmentu di esempio. Per esempiu: "Se l'estiu hè seccu, a probabilità di incendi foresta aumenta". In questu casu, a partícula "a probabilità di incensità di i firiti forestali" pò esse cum'è un judo simple.

I Bundle

E ghjudicamenti complexi, com'è una forma di pensamentu lòggicu, cuntene vinti grammaticali specifiche, chì combina dui sentenzi simuli. Questu - "ma", "e", "o", "se ..., da", "è ..., è ...", Etc.

Difference between Judgment and Other Forms of Thinking

E ghjudicamenti sò spessu cunfusu cù cuncettu è infernenza, chì sò furmati forme di pensà. Una caratteristica simplici aiuta à vede a diffarenza evidenti.

U cuncettu hè questa generalizazione di pensare. Hè custituitu una esprissioni di a unità di sistemi, propietate generale, sistemi di pinsamenti. Un esempiu simplice hè u cuncettu di "omu", chì parlu simultanemente parlà di l'umanità in generale, nantu à tutti i pirsuni, è ancu avà chjappà a diferenza di l'omu à u restu di u mondu.

A inferenza hè a cunclusione, u risultatu naturali di sentenzi. Stu prucessu implica a prisenza di u sentimentu iniziale, da quale, per mezu di l'attività mentale di l'omu, una cunclusione nasce o un novu judimentu.