Quien ùn deve micca dipince uova di Pasqua?

La Pasqua hè u ghjornu più brillanti è più ghjornu di l'annu per i cristiani Ortodoxi. Si preparanu sempre per ellu in anticipu. In casu avà era una tradizione per pittura di uova di Pasqua , assai pezza sapi. Sicondu a storia, dopu à a risurrezzione di Ghjesù Maria Magdalena, andò à l'imperatore rumanu è, cummindu cun ellu, mostrà a bona nova. Comu rigalu per ellu, hà prisintatu un ovu di puddastra, chì, secondu a lege, era da donu per ogni persone indigente chì era ghjuntu in Cèsare.

L'Imperu, chì s'hè riurdatu, esprimiu u desideriu di vede evidenza chì Ghjesù hè stata resuscitatu, indettendu chì avè crede in questu miraculu solu quandu quì u ovo torna rossi. Di colpu, l'ovu di cumincià à culpisce un colore di sangue. Da quellu momentu, i cristiani anu una tradizione di a pittura di uova è a presentazione di l'altri di Pasqua per Pasqua.

Quellu chì ùn deve micca di stampà ova - credenze

Certi ghjente superstiziu, in solitu l'anziani, dicenu chì micca chì tutti ùn sò micca permessu di pitture l'ova in a pre-Pasqua. Sicondu l'antica credenze, ùn pudete micca diprezzà uova di Pasqua per un annu, se un dulore hà invenzione in a vostra famiglia è unu di i parenti morse. Hè bisogna un annu di luttu per una persona estimata. E se veramente ùn vulete micca parte di a tradizione di Pasqua, necessite bisogni oi bianchi. A questu, ogni babbu risposerà solu una cosa - tutti questi sò idealizazione falza di l'àvitura superstiziosa. È se vulete un annu di dulore, migliurà un modu umiliu di vita, ùn porta micca l'alcohol è micca micca blasphemà.

Dopu tuttu, per Diu ùn ci hè mortu, hà tutte e so vivi, l'anima di l'omu hè immortale, solu a carne hè mortale. A festa di a resurreczione di Cristu hè un simbulu d'unità cù i pezzi di mortu, è un ovu rouguu significa u rinnovatu d'una nova vita è d'immortalità. Sugerimenti per pittura i olii neri o di micca di pitture à tutti - solu superstizio pagani di e persone chì ùn capinu micca l'essenza di a duttrina cristiana.

Quale altru ùn deve micca dipince uvaghji nantu à una festa di Pasqua di Pasqua - sò questi chì anu menstruazione à u mumentu. Sicondu a credenza, una donna hè "impuru" per questu pezzu, ùn deve micca preparatu pratiche per Pasqua è, in generale, hè megliu ùn assistisce à a Ghjurnata. A quale sacerdoti rispundenu chì hè abbastanti pussibule è ancu necessaria. E "clean" devi esse, prima di tuttu, spiritualmentu.

Ma si avete preoccupatu nantu à questu, pudete incaricà un prucessu di colpi di uova à un altru di a famiglia. E credenze esistenu, chì ùn puderanu micca stampi u ova di Pasqua, riferenu à i superstizzioni pagani, cridenu i pirsuni ùn deve micca piglià in seriu.