Perchè u so sonniu rossu rossu?

Curranza anu soiu pussedi u durmitore una longa e bona vita, l'impiegati predichendu successu, amatori parranu di a fideltà di i partinariati, i cô esune ammenta di l'imminenti apparizione di u zitellu, è di i mercaderi - benessiri. In più, i boni di currantia grande in un prublema di sognu promettenu placeres mundani, divertimenti è cuddaru assicurante. Avè vistu l'arbuli in currant in un sònniu, pudete assicurà cun piacè per un longu ghjornu è a realizazione di i deserti segretari.

Perchè u so sonniu rossu rossu?

U bagnu di stu culore riferisce à u partitu romanticu di a vita di quellu chì hà sunnutu. U culore rossu di currant prumetti cumprittamenti interessanti, reunioni , partiti, reunione inesperu. Se in un sònniu, u gattivu hè nantu à un piastru è hè grande è succoso, in a vita verita una persona hè aspittendu un grandu amori. U so girgianu cum'è nantu à l'arbuli, chì hè filmatu da una donna in l'estate, significa chì hà un passatu piacevule cù u so amatu, in l'invernu, un ghjovanu hè spartutu da un gioia intornu à l'amici. L'arbulu in curranti in u giardinu, vistu in un sognu, anuncia un travagliu longu è duru. È a ricumpensa perchè ùn fallessi micca u durmitore. In più di l'altitudine, a currantedda prufesi dinò successu à u travagliu, l'amuri di i praticati è i camandati.

Perchè u sonniu di pasti nè vicinu nantu à i caspi?

Curranti negri, a difettu di u culori, promete avvenimenti negattivi. Ella soli suene à a malatia, esprissioni di u benessimu. I currantus nassi bianchi nantu à i caseddi, vistu in un sognu, i prublemi medichi è l'ostaculi in a vita verita. Inoltre, i bagnati negri sognu d'offesi unervatu, ma a so percepzioni sarà svegata cù notizie belli è longu cusì. Ùn sò micca sempre ghjovanu nè manniri di i morti avvenimenti. Videndu sti bachi in un sognu, in a vita verita di vardamu aspittà una propostu. Puderia interesse micca solu l'esfera prufessiunale, ma ancu a vita persunale. Quessi grosso nero in un sònniu hè un simbulu d'amori forti è famigliali.