Quantu piace per fà servitori di carta!

Aduprate a mesa festiva hè un spettaculu interessante è fascinante. Ciò chì i patroni ùn penserianu micca per fà i so cumpagni è i membri di l'abitudine! In più di i metudi clàssici di u sirviziu, oghje, i modi creativi cum'è l'usu di candele, l'illuminazione LED, fiori è prudutti in tagliatore, etc., anu spartu. I servitori di carta pappatici ùn sò micca menu riesciuti. Suggeremu avete acquainticà cù i varianti illustrati di cumu pudete bè cù e napole di carta.

Varianti di bagnu di pappuluti

A funzione principalu di i servitori di carta à a tavula - se ne necessariu, fate e mani fugliate. Ma prima di l'iniziu di a festa, l'invitati admittendu a tradizione di l'arti origami , à quale pudete assicurà cun forza di sta paràtazione di table eccu:

  1. "Rose" - una di l'opcions più faciuli, quantu hà bella patezzate di servitori di carta. Pigliate una napulita culurizeghja rossa è di plegà a ¼ da a lunghizza. Allora turnate à l'altra parte è torce a napkin in u tubu. Arregistisce a so punta è torcia, avendu retiendu da a punta à 3 cm - serà un rosebud. A parte più bassa di a napkin hè cunversata in un pezzu longu cù una carta.
  2. "L'arburianu di Natale" - altru modulu creativu per fà ricette di carta di serviette in un pianu. Fate cusì simplice: avete bisognu à preparà 4-5 paghjoli, è pagò per mezu, cascading. Dopu à questu, trasfurmà u pruduttu, doblegate cù a meia, dà a forma di un àrbulu di Natale, è altrimente u rinchjianu di e curni di i napoli, ammuglietti unu sottu l'altre. Se tu usa una napkin verde, è poi diprezzà cù una stella, fiocchi di cioccia di nuvola o oropean, sarà un arbre di Natale. E pigliate com'è basu a materia prima di un culore diffesu, pudete décorate micca solu l'annu novu, ma ancu qualchissia altri feste.
  3. Un cumpunimentu di cartazzu in forma di un cori pò appuntamentu una tavula, serve per una festa romantica cum'è Valentine's Day. Ùn hè bisognu di fà un coru rouguelimu. Pudete sirve a table in una manera più urigginali si i soffii in corazon sò di una cortina inusual, cù un patrone di mudellu.
  4. "Rhombus" - una accultura simplici è efectiva. Parmetti di pagliaru di pappagalli per un servitori in un pianu di ogni grandi, chjuchi è bianchi. Per questu quì hè bisognu à piglià a napulità addattata - o simplicità unica strata o densu di trè stati. Questa figura hè quì. Prima, avete bisognu di rifredda tutti i raceri di u servitù unificatu in u centru è ripetì sta prucessu novu. Allora a napkin hè vultatu, è ogni coghju hè torna misu versu u mezu. Allora i taglioli sò micca cunnoscendu, curcendu l'alta. U tipu di diamanti uttenutu cusì sarà un postu favurèvule per un petit cafe o vaso di tè standard.
  5. Per aduttà una festa cù un tulipaghju dulce, avete bisognu di una napulitana rossa roscata. Scissori incisione in a forma di u radiu di stu cerculu. Cumincià à doblegà u foglie di fiori in un rollu, trascurgatu in un cercolu, ma micca avè a fine. Secure the edge of the napkin with a drop of cola. Da u restu di u papiu, fate un tronu di fiore longa chì fala. Pudete esse imbruttatu in un cincu fiurali verdi o una cinta di satinata angulata.

Comu pudete vede, ùn hè micca cusì difficiule per aghjunghje scarfs di paper nicely, è ùn avete micca bisognu di qualcosa di capacità supernaturali per questu. Un pocu di pacienza - è avete acquistatu bonu risultati in sirvizza a tavola festiva!