Quandu i babureghji manifestanu lacrimi?

I primi ghjorni di a vita di u zitellu sò riimpiuti di ghjovani parenti cun una tempesta di emozioni: l'aligria, a felicità immensa è l'ansietà verità. Avèndulu acquistatu à un pocu è avè scrutatu u so tesoru più vicinu, trovani una ragione di u disturbu, avvintendu chì u zitellu chianci senza lacrime. Chì hè questu - a norma o manifestazione di una malatìa? Serà per ellu stessu o serà necessariu di fà? Quandu i figlioli nascini ripiglià i lacrimi? Tutte questi preoccupa chì i genitori digià preoccupatu.

In fatti, ùn ci hè nisuna chjachja per frigidarie, per chiaru di chiancià in i primi ghjorni è ancu di simane di a vita hè un fenomenu veramente normale, cundizzione da e particularità di l'ochji è di i glànduli lacrimal di u zitellu. Mentre chì u zitellu era in u zanicu di a so mamma, ùn era micca bisognu di i lacrimi, perchè a so funzione hè rializata da u fluidu amniòticu. Dopu à u nàscita, i glanduli lacrimi accuminzanu a funzionaramente micca immediatamente, stendu a primu tempu in un state latte.

I primi lacrimi

Quandu si fa vogghiu i lagrimi in i babori? I primi lacrimi in i culmi novi pò vede entre 6 settimane è 3 mesi. E finu à questu tempu, a mamma hà da piglià a so funzione, lavatu l'ochji di u ghjornu cù una décoction dèca di camomile o un acqua simplici simplici. Fate questu quì durante a purità di a matina, sguassate l'ochji di i migghii cù schapi di cotti. Un cignu di cuttuni per ogni ochju deve esse distingue, è i movimenti di lavamanu sò diretti da u cantonu di l'ochju à u cantonu internu. Sì u zitellu hà digià annunziatu trè mesi è i lacrimi ùn anu micca presentatu, o vice versa, a lacrime in l'ochji hè stanzata, hè necessariu di mostrarà a mulera à l'ophtalmologu. Forsi u lettuce duct di u zitellu hè stufa è hà bisognu di trattamentu: un masaje especial è cullandi. In casu chì u trattamentu ùn funziunava micca, vi hà da ghjustificà à bougie - piercing u canali lacrimale cù una sonda speciali .