Primu Ministru di u Canada hà iniziatu una seria discussione cù Leo DiCaprio

L'attore Leonardo Di Caprio hè cunnisciutu per a so pusizioni civica attiva. Stella di u film "Survivor" hà annunziatu pocu annantu à u Forum Econòmicu Mundiali in Davos. U tema di u so discorsu era u prublema di a crisa energètica è di i cambiamenti cambiamenti irreversibuli in a Terra. L'astre di Hollywood, usando tutti i so talentu attuali, chjamà i capi di Statu è i capi di e società trans-naziunale à cambià à i fiorità rinculi.

Dopu à a riunione, u Primu Ministru di u Canada, u Signore Trudeau, invitò l'attuali à a so conversazione privata. A cunvegazione durò a porta chjachjata, ma u puliticanti rissi a ghjurnalistici chì era l'essenza di a discussione.

Leghje ancu

Cumpagnia ecològica - perdita di travaglii?

Justin Trudeau hà distinatu l'attinzione di u tri voti prima di u Globe d'Urgell, à u fattu chì u novu guvernu di u Canada hà ricivutu pocu passà attivi à "perduce" u settore energeticu. Ma, dapoi u sughjettu di l'impurtanti periculosi è di l'ambienti ambienti, assai famiglie ci sò stati senza modu di sustenevule, è questu prublema deve ancu avè accunciatu.

"Saria bè di sustinienze i me compatrioti, è i" discorsi fiery "DiCaprio ùn devi micca u travagliu. L'attore hà dettu chì, se pudemu avè cungliu di u prublema di a contaminazione ambientale in u Canadà, serà unu di i primi à venite à u nostru paese è si celebranu dinò a grande vittoria, "u" politicu più sedu "di u Canada" ci contò à i ghjurnalisti.