Preghjonu per u nascita di un zitellu

In ocasioni un coppiu maritatu, per un tempu assai longu, ùn puderebbe cuncepisce un zitellu chjamatu. U sposu è a moglia ùn ponu micca sentu una famiglia cumplicata, in sparti l'excellent rapportu trà elli. Numerosa cunsultazioni medica ùn porta micca un risultatu longu, è a coppula diventa in dispirazioni.

In una situazione tali, pari, solu l'Altìssimu pò aiutà. In la dispirazioni à Diu, ancu i persone chì avè visitatu a ghjesgia raramente. Ancu i più prusperità è prusperità si sbattinu u culo annantu à i mura di u tèmpiu è dumandate aiutu.

A più chjave chì avianu à indirizzà à Diu hè di esse sincera è onesta cù sè stessu, ùn dumandate à u realizazione di i desiderà da i motivi egoistichi, è ancu di fà per dà per l'altri. Prima di vultà à u Signore, deve visità a chjesa è cunfèsenu, avèndulu si pentaticatu di tutti i so piccati, per a mancanza pò esse un castigo per i peccati di u ghjovanu turbulenti.

A dumanda di dà un zitellu hè fatta à a Santa Vergina, a Santa Matrona di Mosca è a Xenia di San Petesburgo, San Joachim è Anna, è ancu di u prufeta Zaccaria è di Elisabeth, chì puderanu sapè l'alegria di a parenti solu à una vichjàia. E parolle di a preghiera debessinu sia simplice è cumprumbu, è hè necessariu di leghje à ghjornu, preferibile à u stessu tempu di u ghjornu, per esempiu, prima di caminari.

In questu articulu avemu duvereffete i testi di e preghji più preziosi in relazione a a cuncezzione di u zitellu è u trasportu salvatu.

Preghjonu per u nascita di u zitellu di a Vergine Maria

Oh, Santa Devota, Madre di u Signore di l'Altimu L'altru, chì hè obedientu à l'intercessore di tuttu, à voi cù fede in quelli chì venenu! ¡Mirada hacia abajo desde el alto de su majestuosidad celestial para mí, obsceno, cayendo a tu icono! Averaghju prestu una orazione humilde, menu peccatu è a purtalla à u to Figliu; pricate à Ghjesù, a mo Divina Grazia serà illumined da a mo luz cù a luce di a so Divina grazia, è purificarà a mo mia da i pinsamenti di i vanities, averia u mio core avutu è guaritu e so ferite, strughe in bè fieri è furtificà à u travagliu cù timore, pirduna tuttu u male chì aghju fattu, Ma permette u tormentu eternu è ùn privà u so regnu celestru.

Oh, Vergine Beatu! Avete abrazutu graziamente in l'imaghjini di i vostri georgiani, cumandendi tutti per vultate à voi cù fede, ùn ùn disprezzanu u più afflittu u ùn m'eru micca periscefanu in l'abissimu di i mo peccati. A Tha, sicondu Diu, hè tutta a mio spiranza è speranza di salvezza, è aghju cunfidatu A vostra proteczione è a rapprisintazioni per mè per sempre. Lamentu è ringrazialli à u Signore per mandà a felicità d'un statu cunjugatu. Pregu u Ti, a mamma di u Signore è Diu è u Salvadore, è cù i vostri preghjudici materni viriminu à mè è a mo moglia à u mo figliolu benamatu. Ma Diu m'hà datu u fruttu di u mio corpu. Chì sia stabilitu a so vulintà, à a so gloria. Change the trouble of my soul per l'alegria di cuncepimentu in u mo sughjura. Vi ringraziu è ringraziu a mamma di u mo signore tutti i ghjorni di a mo vita. Amen.

Preghjonu per u nascita di u zitellu à Saint Matrona di Mosca

Matronushka hè intarratu in u cimiteru di Danilovsky di u Monestru di Intercessione, quandu à questu ghjornu sò rete sò rettili. E donne di tuttu u mondu venenu à Mosca per indirizzà stu santu, perchè u putere di a preghiera di Matrona Moskovskaya hà veramente un gran putere. Ci hè questi veri, quandu pare pare dispresi sò parenti dopu longu anni di vita senza figliu pocu dopu visitatu l'Intercessione Monasteru. Per e persone, i reliqui di Matrona ci hè bisognu à esse pruvucati 3 volte.

Fà vultà à a vostra prisenza a prighera per u nàscita di u zitellu, indirizzata à a Matrona:

Beata Mamma Matrona, ànima in u celu perchè u tronu di Diu hè vicinu, u corpu nantu à a terra nantu à restu, stu tipu cù a gràzia altima, parechji miracles ti cumplite! È avà, cù u to oviu, i piccati, in e malatie, afflictions, dimonii tentazioni, stenderà i vostri ghjorni, cunsulanu à noi dispirvuli, guarantiscenu i nostri malfattiti, di Diu, in i nostri peccati, ci hà mandatu, liberate di parechje circunstanze è di piacè, pricate à u nostru Signore Ghjesù Cristu perduce tutti i nostri piccati, i transgressioni è e iniquità, noi, da a nostra giuventù finu à u ghjornu oghje è u tempu cun sincerità, cù e vostre preghie ricuvutu assai misericordia, glorificammu in a trinità di u Diu unicu - u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu, oghje è sempre è per sempre . Amen.

I femini chì anu sappiutu rializatu à stampàvanu incinta, duranti u pezzu tutale di u zitellu, sònniu di un trasportu faciule è riescitu. In questu casu, i preghjudizi pronomi di prima di u nàscita di u zitellu anu aiutu ancu à i cristiani.

Preghjonu per a nascita sicura di un zitellu à u Signore Ghjesù Cristu

Signore Ghjesù Cristu nostru Diu, da u Patre eternu nascit à u Figliolu in l'età, è in l'ultimi ghjorni, da u favore è l'assistenza di u Spìritu Santu, sò natu da necessità da a Santissima Virgine, cum'è un criaturu, è aghju piglia in una manghja, Signore, in u principiu criatu un omu è sposa maritata Ghjesù, cumandenu l'eddi: cultivà è multiplica è fate a terra, anu pietà di a vostra grandi pietà à u to servitore (nome) preparendu

per dà nascita secondu u to listessu mandamentu. Perdà i so peccati liberi è disputanti, cuncede à u so putere di salvà da u so burden, mantene questu è u zitellu in a salute è a prusperità, aghju prutegge i vostri angeli è mantene da l'atti ostili di spiritu maligni, è di ogni cosa male. Amen.

Dopu à u nascita di u zitellu, a nova mamma di u primu ghjornu oghje leghje una preghiera chì hà da scopu di dà a salute di nascita.

Preghiera after the birth of a child

Signore, Signore, Omnipotente, guariscenu ogni maladie è ogni maladie! Sì stessu è questu servitore vostru sse (questu nome), questu ghjornu detti allora, guarìsciti è sullivà da u lettu nantu à quale si trova, perchè, sicondu a parolla di u profeta David, eranu cuncipiti in iniquità è tuttu in impiccante prima di voi. Mantene à ella è à stu zitellu chì hà datu nascita. Cundite sottu à u teatru di e so algiati da questu ghjornu finu à a so morte, à e petizioni di a Matri alla persistente di Diu è di tutti i sante: perchè sì benedetta per sempre è sempre. Amen.