Portulak - attrattura è cura in a pianta aperta

A finezza dilicata è scurazioni di a perla, chì anu venutu à noi da America di u Sud, anu aghju ancu i ghjurnatanti più lascetti. Questa frazzioni senza pruspettiva si pò truvà in i fiori fiori di quasi ogni locu di l'estiu. Portulac si senti grandatu in l'apertu.

In Auropa, sta fugliale hè cunsideratu un campu malignu, è in a nostra regione, assai lorienti cuntenti piacevule nantu à i so ciuri di fiori. E tutti graziosu per u fattu chì hà un apparechjamentu esteticu è un periudu di longu feraghju di quasi trè mesi. Inoltre, u fiore hè propietariu di patrimoniu.

A piantazioni è cura di i culori di Portulaca ùn deve micca bisognu speciale è e so cumpagnie, ancu un ghjardinaghju iniziali pò purtà à stu travagliu.

Portulac - attrachjonu in terra è cura

Sè vo vulete chì a so fiore vi si prumove in quantu più possibili, si deve esse postu in u locu più bellu è livante, cum'è una pruduzzione cale termale. Inoltre, prestu attente à u fattu chì u portaloque li piaci à a terra secca, cusì u locu ideale per questu pò esse un muntagna.

Se decide un pattu di una fede sepultura in u giaddu di u fiore, poi accumincia a preparazione per questu in a fine di marzu. Pigliate un cuntinuu à u fondu di u quale, fate un medio centimetru di legullie fina, traspara a serezza à una distanza di 1 cm l'una di l'altru, poi poverà u cisterna cù a terra è a pezza cun fretta o acqua persa. Allora pigliate a film è cundite u vostru cuntenutore - vi ricevi un mini-invernamentu.

A prisenza di turba in u tarritoriu hè a ghjacciata assai inghjulazione di e zicchini, perchè u pianu chì hè vindutu per fiori hè megliu micca di ripiglià, è cose à voi stessu. Per fà, avete bisognu à piglià u terrenu di giardinu è aghjunghjendu 15-20% di a sabbia. Tutte questa mutazione si decontaminate - durante 30 minuti. in un forno forte.

Siccomu da i primi sicondi di vita, u cuddaru vole una temperatura di almenu + 22 ° C, i cuntenenti cù e piantini sò deve esse postu nantu à u ventu più veloce è livellu.

Quandu i piantini sò parechje panni veri, ci vole à divinga in biscotti petri, circa 8 cm di diàmitru. In a lumera bassa è a mancanza di calda è umidità, e piantini di Portulaca anu creatu in pianu pianu pianu è strisce.

Quandu a strata si facia abbastanza calante per a fioritura, pudete cultivà in modu sana u fruttu indificitimu in u terra aperta. Carattere per un cuddaru hè di prevene per essecià u tarritoriu, cusì tutti i 4 ghjorni degnu a regola a vostra fiorita. In più di vestitu ùn hà micca bisognu è hè assai resistente à e parolle. Solu un sònniu per i primi florenzi!