Orgasmichi in partenza

U ghjornu fisiulogicu hè assulmente normale per una donna. Inoltre, hè statu pruvatu pocu chì u pene è spessu librettu à una donna è a più altu meditazione di piacè - orgasmo. Questu ùn hè micca surprisante, perchè u prucessu di pieno è accumpagnatu micca solu da u dulore, u timore, l'emozioni, ma ancu da l'aligria, l'expectativa di u nascita di un petit miraculu, chì a donna hà avutu sutta lu cori tutti i 9 mesi.

Sfurtunatamente, a maiò parte di e femine acesso associate nascita cù aspetti dispiacèvuli di elli, è in anticipu si tratta l'anestesia, è a medicazione per minimizzà sti sentenzi negattivi. Ma cun l 'avanti micca cusì bè, a donna perde l'oppurtunità di sperienze u più altu generale bona - orgasmic. Una cumminzione di gioia, eccitazione, euforia da u momentu aspittatu di u zitellu di u zitellu, cù piacè sensuale sensuale, durante chì u sustegnu a scumballa. U dulore hè abrupto o solu da parte di l'ultimu pianu, u timore hè sustituitu da a felicità è a felicità. Perchè vene u valore di u dulore, perchè u corpu di a donna hè adattatu per u nascimentu fisiologicu di u zitellu.

Orgasmo durante a parturione pò esse espertu solu in l'assenza di anesthesia, cun fiducia in u staffu medica, cù parechje cuncettu è una atmosfera romantica, cù una intervenzione mediatica minimale è benefizii da u persunale.

U sessuale durante a parturientu era per un tempu longu cumuni trà e civilisazioni antichi. Siccomu era creatu chì acciglia à u cursu di u prigione. In ogni casu, i medichi si sò prucladate per crede chì durante u nascita stessu, o più bien in a fase attiva di u primu periudu è finu à a fine di u prucedimentu di u cunsigliu, u sessu pò cumportà cumplicità innecessariu di u prucessu fisiulogicu. U sessu è a nascita sò cumpatibili solu in a forma di carità, abbracci, tenerezza è sustegnu di un cumpagnu, senza l'intimità prevista.