Duminatu medicinali

Dandelion medicinal , hè un campo di dente leone - una pianta perenne di a famiglia Compositae. Blossomate di u pichju di u tulume à u periodu cálido: a prima onda di fiora hè osservata in u primu mannamentu, pudete truvà fiori in l'estiu, ma raramenti, è in tempore cálido in u vaghjimu, una seconda onda di fioritura pò esse. In tutti i parti di a pianta cuntene zucchju lettuu. Duminazione medicinali - pianta unpretentiosa cù una zona di distribuzione assai larga, chì spine in quasi ogni cundizione.

Propizziunzi utili di u dentale medica

I foglie è i zucculi di u dentale di u mediatori contientanu amargura, saponina, alcochite triterpene, una proteina, un grande quantità di vitamini (principalmente C, A, B2), è manganese, calcium è fòsfor. Inoltre, u cuntenutu di fòsforu in e foglie di u dentale meditare hè tali chì hè assai più utilice chì assai prudutti di giardinu per rinforà a quantità deve di questa sustanza in u corpu.

In i radichi di a pianta cuntene assai inulina (finu à u 40%, secondu u tempu di a racolta), è dinò:

L'amarezza di u dentale di lignu hè propietariu colerèticu, stimulà a produzzione di uvizzu gastricu è migliurà l'appetite. E duvutu à u cuntenutu di l'acidu grassu, u dentale di u dintulamentu medicanti sò pruprietà anti sclerotic, per quessa, aiuta à vende è caccià u colesterolu à u corpu è purificate u sangue di friddi solubbi.

Inoltre, a pianta hè propietariu antiinflamatori, diurettu, colerèticu, diaculéicu, expectorante è pò esse dinò una prima fonti di vitamini.

L'applicazione di droga di dentrule

L'insalata di foglie freschi da u dandelion hè cunsigliata per a beriberi, anemia è una diminuzione di l'appetite.

U zuccherou di dente di pate, preferentemente freshly squeezed, hè stata presa veramente per l' anemia è l'anemia 1 spoonfula 2 volte à u ghjornu. Inoltre, u zucchero di dandelion hè usatu cum'è un mezu esternu per sguassà spots pigmenti è per sguassà annurtevule à i pezzi di l'abi.

A decoczione da a razziali hè aduprata per trattà i malatii di u fianu, a vesje di gallone, a cholelithiasis, colitis, stinziazione, gastritis cù una acidezza di u zucchinu gastrizzu, per un modu di migliurà l'appetite è stimulanu a digestioni.

In casa, u calchinu hè preparatu à a tarifa di 1 culletta spugna di materia prima per vetru di acqua:

  1. I razzii inturniati sò spressi cù acqua fogera è incubate durante 15 minuti in un bagnu di acqua.
  2. Dopu questu, insista à 40-60 minuti o pour à un termu è insistu à 3 ore.

Aduprate una decuccionu di un vetru di pane 3-4 volte per ghjornu.

Alcohol Tinture à a par cù zucchereri freschi sò usati com'è rimediu esternu pè rashes, acne, verrugia in u stadiu iniziale, cù irritazioni di a pelle.

Cù ligere stimpulugia, pudete aduprà u puzzicheghju da a razzi d'un dente leone, chì si mette a mità di una cullaretta 3 volte di ghjornu. Adupratu hè ancu una decocu, chì hè drunk a mità di vetru 2-3 volte di ghjornu.

U polu da a razzi di u dentru hè utilizzatu com'è rimediu esternu per i feriti, muzzicà l'irritazioni, credenze.

Dundelion officinalis - contraindications

Prima di tuttu, ùn hè micca cunsigliatu di piglià di droghe cù dente leone à i persone cù inflamazioni aguda è ubligatoriu di a via biliarsa. Inoltre, casu averebbe osservatu quandu:

Ci hè cundizione di una retazioni allergià indiatura per piglià preparalli di dandelion, è pigliate frasi freschi è u zucchinu pò causà sintomi d'avvilanamentu, vomiting, diarrea.