Massage di u piu

A carica più intensa duranti u caminu è l'corra falls on the feet. Spécialement s'ellu ci sò cambiamenti degenerati, deformazioni di l'osci è ghjunti. Massaggio di i pedi hè designatu per allevassi a fatigue è u dolore, migliurà a cundizione di u tessulu musculu. Inoltre, ci sò tecnichi speciali di sta prucedura chì permettenu influenzà u funziunamentu di l'organi è sistemi internu.

L'usu di massaggi per u pede

A tecnica scritta di fisioterapia manuale produce l'effetti seguenti:

Per separà, vi valenu à rializà u pienzu reflexivu. Stu tipu di prucedimentu hè basatu annantu à a tecnica Tibetana è a teoria chì ogni oghjettu internu in u corpu umanu hè assuciatu cun un puntu specificu nantu à i chjusi di i pedi. Oghje nantu à e zoni riflessi adatti, hè pussibule à impegnà a prevenzione è u trattamentu di una varietà di malatie.

Principi generali di acupressure

Reflexoterapia hè una sera simplice, ancu per i principianti. Hè abbastanza per ricurdà è appliice e regule seguenti:

  1. Prima di u massaggio, calentà i pedi in un bagni calde.
  2. Sempre desinfectate a pelle di e suli di i pedi è e mani.
  3. Aduprate una crema o un oliu massaccu.
  4. Pre-girate i vostri pezzi à cresce a circulazione di sangue.
  5. Nant'à i punti di rifiri, pressu u pulgatu di a manu davveru, facennu movimenti rotacionale di piccula amplitude.

Hè nutate chì a forza di a prissioni applicata si deve esse cambiatu sicondu u spaziu di tratta. À i tacchi è i pasticci sottu à i dete, a pelle hè moltu più grande è rougher, per quessa, a influenza intensa hè permessa à queste zones, mentre chì a parte restu di u pede se ricumandemu per esse limpiatu.

A lucazione di e zoni riflessi in u soli hè facilmente ricurdà. Si avemu avutu cunziddi currettamente di u schema di a so loca, hè chjaru chì l'ordine di l'urgani è i sistemi chì crescenu à certi punti nantu à i chiacchii di i maghii da u pezzu coincide cù a so secunione reali da a pede.

Massaggio con valgus deformazione di pede è pianu chjucu

Cù sti malatii di e gammi, a terapia manuale hè particularmente utile. Comu parte di un accentu dentru terapeuticu, u massaggio furnisce una recuperazione graduali di e funzioni di u pede, a splutazioni di u sindromu di u sintimu dolore, l'augmentu a forza muscular.

Hè mpurtanti avè nutatu chì cù i deformità d'valgus è i piani di chjave, hè necessariu di combina l'effetti manuale cù gimnastica particulari, natatione, purtavvi stinziati o insolite ortopediche.

Eccu cumu fà a massa per u pede:

  1. I movimenti strogghi spuntanu u latru internu è uccidintali di u sole da a zona sopra à l'angoi à i dete.
  2. Turnu u pede untu fora. Senza a vostra stesa cù a manu libera, stende strettu u to pulgrava tra u paliu è i pads sottu i vostri ditte. Questa manipulazione pò esse realizatu cù una tecnica di pressa o frotta, o cumminnuli.
  3. Bracing stroking (spreading fingers), masajottu u latu esterno di u pede, prestu attenzioni à l'ossi radial.
  4. Trascendu l'area à l'ossu in l'ankle.
  5. Cuminciannu u pede cù dui mani, chjude à u "lock", manighjate l'internu di u soli cù i vostri puliti. Hè necessariu di caghjà cù di u sole in u tufu, è cumercianu simultaneamente intensive pressing and rubbing.
  6. Cù u so dettore indicesu u to pulgarisu, stende a zona di laterale di u pede.
  7. Inoltri à u massaggio in u latu oppostu, curaziu l'ughju vicinu à u polu.
  8. Utilizendu a manu entrata, cumpresa a palma, attivamenti guariscenza u curaggiu. Pudete utilizà tecniche di such effleurage, trembling, pinpoint pressure, intense comb-like grinding.
  9. Massaggio in ogni misgiu nantu à a pierna. Inoltre, i tecnichi di stinza, di pezzi, a rotazione circhila di articulati chjuchi sò ricumandati.

In più di manipulà i petti, cù pezzi chjassi è deformità d'valgus, hè ancu desideratu chjappà pè spiaggia.