L'Harm of Fear

U teme hè spirimintatu di quasi tutti l'èvuli viventi nantu à a terra è u so propiu uriginale hè a preservazione di a vita in casu di qualchì periculu. Per esempiu, in i tempi preistorichi, paralizzate cù u horrore è u locu in u locu, i nostri antenati anu avutu una bona uppurtunità di ùn diventà un cena per qualchissia rèttili fanged chì hà a capacità di vede solu l'objet mudili. Hè bisognu à u scantu, è in particulari, di a so varietà, cum'è l' instinutu di l' autoreffrissione, chì ùn sò micca avè l'abitudini di camminate à u lettu di u tèmpiu o maintenantini in matinati cù un agaricus volcanus.

Amicu o pugnu?

Por desgraciate, in più di un immubiliu enormu chì guarantiscenu a survivanza di l'spezia, u teme pò causà perisce è questu parti di questu hè in fronte di rapprisentanti di a società civilizzata d'ogüe.

Prima di tuttu, u danu di u scantu hè oblicu in a scugnizzione di pensamentu adattatu à un momentu quandu avemu a paura di qualcosa. Agree, hè difficiuli di ragiunà cun unu sensu, chì si stenditò in fronte di un cane sensu enormi chì ghjè d'attaccallu è invece di piglià un passu cun ellu è cun un bruntatu brusgiatu per forza di dalle à voi, pudete esse risicate, è cresce a vostra chances of being bitten.

Monsters in u scuru

Normalmente ùn anu dumandatu micca quellu dannu hè causatu da u timore finu à elli stessi direttamenti incontru stu prublema. U timore, in fattu, assai furmazione è sò manifestati principarmenti in parechji fobie, chì ponenu complicà a vita di u so "proprietariu". Per esempiu, un poviru figliu chì suffriva di claustrofobia anu bisognu di choke è stop per perpende à reste, à pedi à scopre à u 16 pianu, inveci di ripiglià a stessa altura cù un ascultu convenale. Una persona chì hè teme di a bughjura, hè cunnannatu a vita per a vita cù a lamp nantu, per a presenza in u quartu bughju di numerosi muntagni è essenzi, ghjustu à aspittà per u momentu ghjucà per abbandunà nantu à a vittima di l'affucofòbia.

Per u benefiziu di e persone

U tema di u scantu è u so dannu spessu saranu u sughjettu principali di i debbuli in diversi simposi è di e forze di u foru, è i gurusi autoritati di a psicoanalisi aderiscenu à questu puntu di punti di vista diametricamenti opposti. In modu, alcuni anu puru l'usu di a tecnica di trattà u timore di certe modi di depressioni in i malfattenti cù tendenzi suicidi. A cumpagnia di un spécialiste in questu casu hè di sviluppà un scantu di morte in un suicidio potenziale è quì, quand'elli dicenu: "da dui maleità ...". Hè cresce chì ancu i piacerebbe megliu acquistà necrofufia, chì un ghjornu passà da u canzellu di u déci frazzu.

Chì ghjè u danice di u scantu hè bellu cunnisciutu da tutti quelli chì anu avutu mai spirimendu. A quistione hè, serà u pudete trattà cun ella è fà u vostru aliatu? Ci hè à voi.