Johnny Depp vende pruprietariu in Venezia

Johnny Depp assai ùn vole micca di scambià a so prupietà cù Amber Hurd, chì ùn solu ùn hà scrittu per u divorziu cù ellu, ma accusatu d'attaccu regularu. Depp alluntta à venda a so palazzu di vendita.

Casa cù una storia

U Palazzo, custruitu in u seculu XVII, si trova supra u Grand Canal. L'attore vide un edifici di quattru stori, filmatu in u filmu "Tourist". Malgradu u fattu chì a casa era in una state deplore assai, Depp è u Sheikh à l'Arabi, chì anu ancu piaciutu a villa, hà risuscitatu u prezzu di a subacque à 12 miliardi di dati.

Seis anni Johnny ripareghja a casa, invistiscenu in una sumione impurtante, è issa decide di parte cù u core chì vole cumprà. Per sguassà rapidamente di l'area immubiliariu di 700 metri quadri, ùn hà micca suscitatu u prezzu di a palazzu è vende à ellu in una perdita di 12 milioni.

Leghje ancu

Scopu di venda

Cum'è a lingua straniera scrite, Depp ùn solu teme chì l'irate Hurd rimpruverà u so bè. U divorziu scandaluu - u cuntenutu caru, è a vendita di dui pittura di Basquiat per 11,5 miliuni di dati ùn cose micca tutti i costi. Inoltre, a battaglia principale hè sempre da vene.

Ricurdate, i famosi cunmi, chì manifesta bè chì l'amore di l'odi separatesu solu un passu incorrectu, si ncuntrava in tribunale à a fini di l'estiu.