Jackie Kennedy: 11 fatti rari da a vita di una donna unica

First Lady Favourite, l'embodiment of femininity è u standard di stile, l'orgogliu di a nazione è l'heroina di una era. Idda scritte per u librettu nantu à ella è feste u filmu. In u so onori hà custruiuti capistri in u mondu di a moda, incidentamenti avè u tempu di passà in a "lavà sucia".

Dopu tuttu, hà hà riguritatu rigalu per passà a mente inquisitiva è di turnà a so biografia in un intravessu di fatti ufficiale, cunghjettu intriganti è rumore inintelligibile, riservà u dirittu di esse mal intrepratu è veru. Hè all about her - about the passionate, jealous, brave, forgiving, fair, beautiful and unique Jacqueline Kennedy, 11 fatti rari da a vita di quale hà pudemu ste steal d'eternità ...

1. Jacqueline Kennedy hè stata editore di u Vogue brillanti di cult

Ùn avete micca cridutu, ma solu l'amore di i cavalli è l'equitazione (Jacqueline hè stata annantu à un cavallu di l'età di 3), a futura Madonna Primata di i Stati Uniti puderia aghjunta un talentu unicu à u tesoru di i so rializazioni!

Ci hè chì, ancu prima di u matrimoniu, un graduatu di 21 anni di l'Università di Washington DC, Jacqueline Bouvier, hà scrittu un ensayo per u Prix de Paris, chì era u megliu à l'altri 1279 altri! U testu vincutu hà datu a chjesa l'uccasione di travaglià cum'è junioru editore à l'uffizii di Vogue americanu è Francescu, ma ùn hè micca furtuna - Jackie ùn hà micca di pensà à stà per più di un ghjornu nantu à u so novu travagliu. A ragiuni: "troppu" a squadra femina è l'incapacità di truvà un bonu partitu. Glossy, hà preferitu u postu di columnista in u Washington Times Herald.

2. A sposa Jacqueline ùn hà micca piace u so vestitu di cunvizzione

U vestitutu di vestitori chì Jackie hà dettu "sì" à John Kennedy hà pussetu in calze Anne Lowe. E a sposa era stupidu in prossimu cun elli, chì chjamà u so vestitu di casamento una ombra!

E, pare, hè questu l'unica ora chì migghiara di e femini americani ùn l'appiegnu, ricunniscennu u vestitu di casamento di Jacqueline - un mudellu di rollu. À u ghjornu solenni, Jackie hà adornatu a so testa cun un velu di l'arzella di vendemmia, a stessa cosa chì a so avutra passò sottu a corona. Allora Ghjuvanni Kennedy hà chjamatu a bride una fata, è a ghjente hà sempre avutu, - A Casa bianca, Fata ...

3. Prima di cunnosce cun John Kennedy, Jacqueline hè stata prumessa

Iè, a storia ùn anu mai sapè u nome di sta donna si in u 1952 ùn hè micca scunvatu u cuntenutu cù u bacivulariu di 22 anni di u Wall Street John Husted, perchè u scantu di divintà una maturita casata!

4. Jackie Kennedy vincìu un Emmy

No, Jacqueline Kennedy ùn hè micca una attista prufessiva, ma grazzi à l'enormi travagliu annantu à a ricustruzzione di a Casa Blanca è a suttura televisiva sussidera cù CBS in u 1962, i residenti americani apprezzati u cuntributu di a Primu Signore per a prisirvazioni di u patrimoniu storicu di u paese. Allora Jackie hà ricivutu una statua di Emmy firmata chì avà adorna a Kennedy Library in Massachusetts.

5. Conversazione cù Marilyn Monroe

U fattu chì a famìglia familià "Jack and Jackie" praticava pocu è parendu a so apetta fabulosa, ùn cunniscenu micca, salvu sdignicatu. U cuma avà cuminciatu continuamente à a manca, è fece rumanzi nantu à quale u paisanu era piace à cose. Ma la cunferma più penurtanti di a infidelità di a secunna mità per Jacqueline hè una telefonu à a Casa Bianca di Marilyn Monroe ... Allora Jackie hà state cunvivate à i parolle di l'attrestra di a so rilazioni cù u presidente, è cù a restazione massima è a calma arrispunniu: "Hè maravigliu. Partite di mè, è avà vi risolviri tutti i mio prublemi ... "

6. U so vistimentu rosu Chanel divintò u simbulu di l'assassiniu di u so maritu

U vistitu rosa, chì Jacqueline era vistutu di u ghjornu di l'assassiniu di u so maritu, in fattu hè stata legendaria. U primu, ùn hè micca creatu da a Casa di Moda Chanel, cum'è parechji credi, ma era solu a so replica exacta creata in l'America in u spettazzu Chez Ninon da u teatru di signatura Chanel (per evità a critica politika).

Dopu i tragichi è a morte di John Kennedy nantu à e so mani, u vistitu era tutta di sangue. Ma a prima donna rinfinsioni di sparà, ancu quandu, dopu à un'anghi d'ore, u novu presidente Lyndon Johnson hà ghjuramentu, dicendu: "Vuliu chì tutti vanu ciò chì fanu à Ghjuvanni".

7. Jacqueline Kennedy era un poliglotta

Jackie Kennedy hè unu di quelli chì sò impurtante vitale ogni ghjornu per sapè qualcosa nova. In questu casu, sapia chì e lingue straniere sò megliu adattati per ella. Ella discurció Francese, Italiano è Polaca. E à i votanti latino-americani, Jacqueline hà sempre indirizzatu solu in spagnolu!

8. Jackie criticò u so aspettu

Incredibly, ma in a so prisenza, Jacqueline hà cercatu constantemente difetti! Ùn ci piace micca a forma di a so fàccia - una cumminazione di pocheghje squadre è l'ochji aperti. Ocultava sottu attraversi massivi sunglasses, è posing in front of the cameras, sempre inclinati a faccia a mezza volta. Ùn li piace micca e so mani. Oculonu in guanti o scossa l'attention to the delicate linea di spalle è cintura.

9. A Primu Signore salvà assai di l'edifici di cultu in New York City

E prubabilmente micca sunnusi ancu chì oghje, siddu ùn per l'annunzie e lettere è e petition Jackie à l'alcolu, New York perdiu assai di i so attriti culturali è turistichi emblemichi, cumpresa l'edificu di l'Stazione Centrale è a Lafayette Square! "Questu hè cusì cruel, permessa a nostra cità murru, distruggiennu tutti i monumenti cù a quale hè orgogliu, finu à chì hè u voidu di tutte e so storia è bellezza ..." - hà scrittu in i so messaggi inghjuliati Jacqueline.

10. Da u pezzu di u populu à u piccatore publicu

U 20 ottobre di u 1968, Jacqueline Kennedy hà spusatu u so longu amicinu Aristòtili Onassis - un grandile tycoon d'ingrossu grecu. Dopu à u casu, perde u dirittu di esse protetti da u Secret Service, cum'è a vedova di u presidente di i Stati Uniti. Alas, da quellu momentu "Jackie O" divintò u duminiu predilettu da i paparazzi, è l'Ecclesiastica Chjesa hè statu cundannata cum'è "piccatu publicu". L'impattu maiò nantu à a reputazione era l'apparenza di Jackie in a rivista "Hustler". In u 1972, era sottumessu à a càmera camera l'ochju cù un barcu di pescherevuli assicurati netti in l'isula greca privata di u so maritu.

11. Tuttu u principiu ...

Dopu à a morte di Aristotle Onassis, Jacqueline hà tornatu à a so attività favurita, chì un avutru puderia cambià u cursu di a so vita in una direzzione completamente diversa - hà da a volta di scrive! In u 1975, a prima Signora si trasfirìu a Nova York, induve hè diventera editore di cunsultante in a Viking Press di publicazione di u libru, è da u 1978 à a so morte, Jackie hà travagliatu cum'è editore à a publicazione di Doubleday, per quale hà scrittu diverse biografias di John F. Kennedy.