I pruduttori di a pelle "Mena" cù Tom Cruise serà rispunsabilità per a morte di stuntmen

Tom Cruise, cun prudenza, passa un tistimunianza in un casu d'altru prufessiunale chì tratta di a tràggica morte di dui persone è a ferita seriu di un altru participante in l'incidentu. Parenti di i stuntmen chì murien in u filmu di a film "Mena" sò sutades.

Un omu scantu

I filmi cù Tom Cruise di 54 anni di più sò chjappi di vertichi. L'attore hè in fine furmazione fisica è spessu hè sbulicatu in sceni periculosi, senza recite à i servizii di copia di salvezza. Per u talentu di l'attore è l'amori di u risicu, ùn riceve micca solu l'amatu veru di l'audienza, ma ancu grandi cunsatte.

In ogni casu, l'accidentu chì hè statu fattu in u gruppu di u thriller "Mena", chì sarà liberatu l'annu dopu, hà fattu Tom pensà à a so salvezza.

A tragedia in l'aria

Mentri travagliava nantu à a film, u Piper PA-60, cù u pittore Alan David Pervin, u stuntman Carlos Burle è u cammellu Jimmy Lee Garind, hè chjardu. Comu u risultatu di l'emergenza in Culumbia, solu Li Garinda hà sappiutu per surviglià in un chjuche chì avianu.

Leghje ancu

Negligenza criminali

L'aghjurnate di e vittimi hà fattu una pretendenza di classe contr'à Imagine Entertainment è Cross Creek Pictures, in più di i pruduttori di a cinta Doug Davison, Brian Grazer è Ron Howard, cun l'intentu per scopre a realità di ciò chì succidia è punisce i perpetratori. I documenti dicenu chì i persone respunsabile di staging i trucchi di a persona rispettu senza cura à i so dritti, chì hà purtatu à un final tràgicu.