George Clooney preoccupa assai di u travagliu di a so moglia Amal

38 anni Amal Clooney, a donna di u cumpagnu Hollywoodi George Clooney, hè un avvucatu assai ricumpensatu. In u so cuntrettu, casi maiori di i casi in u so difendonu a pulitica di Yulia Tymoshenko, Julian Assange, u ghjurnalistu, u so primu presidentu di e Maldive Mohamed Nasheed è assai altri. U so clienti hè a Nadia Murad Basi Taha, di 23 anni, chì era presa in capu di IGIL durante parechji mesi, è hè issa sceltu per l'Ambassadoru di a Bona Voltazione Naziunale.

Entrevista di Amal Clooney

U avvucatu di 38 anni ùn hè micca abituatu di parlà di u so travagliu, ma causa di u fattu chì u so clientali parra assai, Amal hà decisu di dà una entrevista chì dicia perchè ella cuminciò à difenda u Nadya. Eccu ciò chì Amal hà dettu:

"Nadia Murad Basi Taha pertenece à i Yezidis, à u gruppu etnoconfisionale Kurdu. L'Assemblea Parlamentaria di u Cunsigliu di l'Auropa, u Parlamentu Europeu, i guverni di a Gran Bretaña è i Stati Uniti ricunnoscinu chì hè un genociutu di questi persone chì ghjè in Iraq. Perchè a tribunale in L'Aia ùn fate micca cura? Certu, George hà cunnuscenu stu casu. Avemu pocu avemu discrittu. Semu cusì cun risichi chì mi facci. "

Malgradu questu, l'attore di Hollywood hè assai preoccupatu di a so sposa, dicendu à tutti nantu à u so travagliu:

"Mi cumprendì chì l'impurtante hè cun Amal, ma sò assai preoccupatu. È sempre, per fà cumbattà in tribunale cù IGIL hè un spaziu cumplessu è periculosu. Aghju persu parlatu di Nadia, è aghju entendi cusì valente è necessariu hè l'aiutu di Amal à questa ragazza. In generale, sò assai orgogliu di a me moglia. Ùn sapete ciò chì sentu per quandu a vedi in tribunale. Questu hè orgogliu è, sicuru, admirazione ".
Leghje ancu

Giorgiu è Amal aghjustate sempre l'altri

Sapemu pocu quantu cumu scontra à George Clooney è Amal, è quanti sò si trovanu. A notizia di u so participamentu si prisintò in a stampa in l'aprili 2014, è a matrimoniu di Amal e George hà realizatu in 5 mesi in Venise. Malgradu i tipi di attivitati cumplittamenti totò, i cònjuni sò sempri supportanu l'altri. Una volta in una di e so entrevista Amal hà parlatu sti paroli:

"A mo scusa hè assai impurtante per mè, è questu ùn ci hè micca unicu travagliu, ma i cose ordinali. A listessa manera di pruvà à George in tuttu pà sustegnu è aiutà. Mi piacemu chì facemu tutte e decisioni together ".