Gaddinu, gammi, patate, multivariate

Da i nostri ricetti offerte sottu, avareti amparate cusì cun cose deliciously legs di pollo cù patate in un multivariate. In i cundizioni creati da questa cucina assistenta per i cumpunenti di u pranzu, u nutru resulte à esse incredibbilmente riccu, fragrant è delicate.

A ricetta per i pezzi di stufa cù i patati in una multiplicazione

Ingredients:

Preparazione

Piglia u pezzu di gaddiazzu, fassi una pettine di fugliale, fegate cù pepite negra moltu è spices per u pollulu è surtite circa trenta minuti.

Intantu, avemu pulitu è ​​sfracicate a cipulina è a carizzita cù di cubbi, sguassate i tuberi di patata da i pelli è i tagghianu in letti enormi.

I scurbi sullivati ​​sò determinate in a capacità di u multivariate, vendu in anticipu un oliu vegetale pocu. Select the function "Fry" or "Bake" in a visualizazione è marrone u puddaru, lampèndusi quarchi tempu durante u prucessu di frittura.

Pigliate e coglie ruddy legs in a tavula, è in u mantellu aghjunghjemu cipolle è carotta, è ancu culore una piccula. Allora aghjunghjite a patata, un paru di foglie di la rosula, mette u frettu fretu nantu à u top è l'impiarli cù l'acqua filtrata, pre-salinu. Scambià u dispusitivu à u modu "Quenching" è preparanu u platti sesimu à nove minuti, secondu u gradu desitxugatu di dulcezza di carne è legumi.

Poveri di pollo di zucchero cu patate in un multivariate - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Prutaramente debbuli cù un salottu, pimentu negru moltu è pimentu è dà marinate per una ora. Allora l'aghju pututu in u cuntinuu di u dispusitivu, avendu spartu in u oliu vegetali preliminariu. Da a cima, ponni pezzi di tagliatelle di pezziunata è di tagliata fette è di patata. Staggiani u platu cù u salinu, pratiche seccu, tene u tapa è selezziunate u modu "Frio". Dopu cinquanta cinquanta minuti, apre a piantazione di u multivariate, cambià e so pere, pruvatu di mantene e patate da l'anziani è preparanu u stessu tempu.

A prus disponibilizà i pezzi di u pullu frittu cù i patati forti nantu à un pezzu, è quì sottu à a tavula, aghjustatu cù verdi freschi.