Fur stivi

À i nostri tempi, in una forma assai primitiva, parechji mudelli di scarpi è di robba sò ghjunti. I pumendi di pratica, stivali, per a creazione di quale hè a pezza naturali, sò un cusì vivu di questu. U calziu specializatu, in quale l'espluratori polari anu studiatu i "spots bianchi" di u nostru pienu in u Nord Leò, hè cunsideratu cum'è u più caldu è durable. Eppuru, i pitturi fugliali di e fugliale muderni ùn ponu vantà di e stessi caratteristiche, ma dopu, fora di 50 gradi in e nostre latitudine hè sensu. Oggetti naturali sò stati di furmagliu di furmagliu è furna, a sola hè un cuore o sentite. In i cundizioni urbani, hè impussibile di pettinativi such shoes, perchè i diseggiani hà fattu cambiate parechji cambiamenti. U primu, cum'è un calefactore, l'animali di zucca naturale hè stata utilizata, è a sola di u feltru è u cuiu hè stata rimpiazzata da u guttone in poliuretane. L'ottimisazione di i costi di pruduzzioni hà reduatu significativamenti u costu di epiali, perchè a so popularità hè crescita. Ma l'apparenza di sti mantelli ùn hà micca cambiatu.

Moda di calzari invernale

I primi mudelli femminili di stivaletti, chì si vinaru nantu à i catwalks di u mondu, anu un pocu rude. Per i so pruduttori di produzzione anu adupratu chjusi di u furmatu senza cura. Oghje, stivelli sbattuti, assuciati à u Nord Leve, anu acquistatu appellu esteticu. Scrivite da u pezza naturali è artificiale, è diprezzate cù perle, ornamenti etichi, bordati. I percidi femini in such stivali sò prutettutu di modu sicuru da a sicura, è guardemu à a listessa ora stilata. Malgradu u fattu chì e stivali sò abbastanza grandi, e fimmineddi quessi fighjenu belli, fimminini. In a tendenza, stivelli di fur naturali. Armerina di pelle di luxuri, zara o foxu vi permette di creà d'immubiliate invernu propiu. In i so stivelli sò rinfriscati cù lana, piuvugliu o zucca naturale. Ci hè ancu mudelli fatti di materiali artificiali. Ma ùn pensate chì u fur artificiusu, da quale stubched stubs, ùn pò micca esse dipenditu. I mètge mudernisimu di i tratti di i tecnulugii permettenu disinfettori per creà realità maestri fatti di fur artificiusu, chì pò esse stampatu in ogni culore. U decoru hè ancu utilizzatu armature (fagiani, cinture), è perdi, è bile rossi (cunti struvuli bordati, chì hè struitu à l'Unts).

Combinatorii di moda

Comu chjaru cum'è citatinu, a funzione distinta principali di i pesti è u voluminu. Questu hè chì deve esse tuccatu in quandu crea l'imàgini. E stizzi assai stiluttimi si trovani in cumbinazioni cù pantaloni stretchi, maghi bianchi o leggings. Per portà pantaloni in cima di stubs hè un mauvais! Unders visually weight the bottom, so it's important to create the perfect balance in the image. Per fà quì, u cima ùn deve esse lacunata, micca soprata cun carcere. Questi piovunu, i ghjuvelli firmati è cardigans sò perfettamenti cumminati cù stivali. Pudete ancu aduprà capelli di pelle cù vestiti, ma i stylists accentenu chì a larga ottima hè un mini o à i ghjinochje.

In quantu à l'armata, a regula "fur à fur" in questu casu ùn hè micca travagliatu. Abbigliamento di pilami è capelli di pelle scritta cù cusì ùn sò micca cumminati. L'sola eccezzioni hè saccu curtu capelli pècuri. L'opira win-win è una cumminazzioni di stizzi di lignu cù una giacca, l'Alaska, un parco in calore, una chjaga falata o una chjucu.

Sè decide di ricusalli u libru invernu d'invierno cù stivali stivali, ùn si micca scurdatu chì anu bisognu d'assistenza. Prima, e stivaletti sò megliu aduprate in u tempu sicondu, perchè l'umidità affetta a forma di i scarpi. U sicondu, i bastone sò stati guardati in un saccu di tissuti, è secenu solu in modu naturali, chì l'avianu cumpiutu cù i ghjurnali fugliati.