Film Heater

In l'internu mudernu ùn hè più u locu di sistemi di scali antichi, ma l' scelta di calevale hè sempri una materia complicata. Grazie à u sviluppu di tecnulugichi, un furmulariu elettricu sicuru, risicu è inconsuicu hè statu apparevutu.

U principiu di u cinematograficu

U cinematograficu hè un elementu infrared coperto di filmatu chì genera raghji sottu l'azzione di l'electricità. Per analogie cù i raghji di u sole, calianu a superficia chì si sò in cuntattu. Hè per esse, a principal diferenza di stu sistema di calza hè chì l'strutturi sò sparati, micca l'aria. Questu cuntribbura à un calenzimu uniforme di a stanza, senza l'accumulation of warm air under the ceiling. U spessione di i cinematheteri di film pò esse sfarenti sicondu i paràmetri di a stanza è sese esse un calenzami sola o un supplementu.

Situazione di cinematografica

Perchè a filminatura infrared hè assai finita - solu 3 mm in grossezza - pò accumparutu oculazione duranti e reparazione sottu u finitu di u pavimentu, a pareti o u soffiu. Una volta canti climatichi famigliali chì sò largamente murale è certemente inferiore à quelli chì sò muntati nternu. U primu, sò notori in l'internu è micca sempre successu supplementatu, è secondatu, puderanu calà assai limità, mentre chì i cinematografici di film infrared moderni ùn anu micca limitazione di spaziu. In ogni casu, in i mura di a film hè muntatu raramente, in solitu esisti a pregunta - per preferitu calori di u soffiu di film o installate à u pianu. E una e l'altra opzione facenu cù i so cumpagni, ma u solu pianu chjaru hè sempre preferitu. I rai di u calamaru di u focu di l'infrared can not reach all the surface of the floor, perchè qualchì parte di questu hè chjubitu cù u mobili, mentri i rai diretti da u pianu distribuzione u calore in modu cunvivialità.