Donna tradiziunale di i traduttori russo

I vistimenti in Russia anu sempre statu famoso per i so culori è i patti. I mandatichi in l'imagine eranu stirpi. I formi principali di u costume eranu trapeziusi è diritti.

Per u costume puderete ghjudicà da quale pruvincia, regione o paese di chjesa. Ogni tipu di vestiti in Russia anu avutu u so propiu significatu. Avà era un costume ghjornu, festive, mariage, funeral. U vistimentu russu era cunsideratu u più solenni. À quellu tempu, u significatu di i paroli "belli" è "rossi" è in u principiu anu avutu u listessu significatu.

In Russia, tutte l'imbiancatura eranu cunfittati da i panni di casa, ma da a mità di u XX sèculu anu rimpiazzatu da i tessuti di fàvula, a moda chì hè vinutu da l'Europa à l'apparenza di Petru I.

Quale simpatica tradiziunale russa vi pare?

U vistimentu di u costume di u rughjoni Russu pussedi parechji diferenzi di u costume miridionale. In u nordu, era abitudine di portà un sarafanu, in u sud - ponevu.

A cammisa di a donna era simile in apparizione à l'omu. Era diretta è cun una manica longa. Adupratu per a cammisa per esse decorata cù mudelli nantu à manichi, in manichi, in u spalle è nantu à u fondu di u pruduttu.

Malgradu à a moda europea prestu in Europa, i nurmali preservu certi tradizzioni di u disfuniu russu. L'impanzellati "epanechki" è i ghosts eranu manteni. Eranu cu manghjate è edgetti nantu à u linu di cotto. In più di u sarafan, u disfuncu marinu hè ancu distinguished da una cammisa di brocade, u listessu "epanechka" è di una kokoshnik inteligente.

In u sur invece d'una sundress, poneva hè stata utilizata. Questa robba era fatta di lana in un guirreru di lino. Poneva, in regula, era blu, nìvuru o russu. U tissu rayatu è tela scrivite era ancu usatu. I cavatoli attraversu sò stati ammulati bè modestly - brava di casa di casa di lana di homespun.

Poneva ùn hà micca distinguitu una figura femina, ma invece tuttu a maestà è a bellezza à u spensione di a so siluette diretta. In l'eventu chì poneva riputeghja a cintina, era amparatu cù un mandibolu o una cammisa. A menzione sopra a so cammisa, poneva è un mantellu mandrutava.

In generale, u traditu folklorale tradiziunale russu era multilingua. In quantu à u toccu, ci era ancu e so reguli di wearing. E donne chjucu duvìanu sviutà u capelli, i zitelli pudianu micca capisce a so testa. Una ragagna unmotta era aduprata una cinta o un cuddaru. Hè difesu sò kokoshniki è "magpies".

A zitella in a disfatta russa sempre hà vistu bella è maghjina. A so stampa brillanti, feminile era supplementatu cù perleculi, ardi, colti diversi è colgante.

Nantu à i peri di bellezza russa pudete vede stivali di cocia, i misgi, è ancu fami calzari bast.

Falda è faldato in vestiti russi

Stu subjecte di u vestitariu di a donna era appressu longa dopu à u spite. Poneva diffirinti ca i so panni ùn sò micca stati together, è a fuglietta hè stata unata è si riunite in a cintina in a cinta. A fossi era particularmente impurtante in u statu di una donna. E ragghi chjudi eranu permessi di portà una fasione aperta i so pedi. Una donna casera chiuvi sempre i so tacchi. Full woman in Russia - hè stata cunsiderata simbulu di salute è prosperità, tanti ziteddi in i vacanzi portanu spessu uni pochi di faldescia par l'affascinante. U faldesì in u disfuniu russu ancu ghjucanu un rolu impurtante. Inicialmente, hà cupartu u vestitu mentre travagliava. Allora u mandilune diventò una parte di u disfuniu russu. In questu casu, era fattu di biancu o tela bianca. U libru hè in custruzzione necessaria di cilesti luxurii è di brodiez.