Cumu surviglià a morte di un zitellu?

Pudemu tandu parechji parenti, ma i figlioli sò più caru chì tutti, per quessa a so perdita hè sentata da volte più forte chì spedinu cù qualsiasi persone più vicinu. Un pensamentu chì hè necessariu di surviglià a morte di un zitru venutu, cum'è un cuteddu, dà u core. Molti mari chì anu passatu per questu teste dicenu ch'elli aviani aduprà a so vita, se solu u zitellu hà tuttu. Ma u tempu, l' emozioni sparghje, è a coppia decide di un novu zitellu, truvendu cunsulazione in questu. Perchè u periodu più difficiu serà u primu annu dopu un avvene tristu, quandu tutti i sentimenti sò stati abbitati, è qualchi recordatore di a perdita responde cù dolore agutu.

Cumu pusterità i paisani sopravivanu a morte di un zitellu?

In i zitelli vegemu a nostra continuazioni, sò di sognu di u so avvene, perchè a morte di un zitellu hè perceivatu cum'è a perdita di una parte di noi, ùn hè micca piacevule per i dui parenti per sopravivenza. Questa prova pò sempre per separà a famiglia, ma se i cô cagiuni passanu nzemi, sò improbabuli di parte per via di dislocazioni meni. Forsi i seguenti suggerimenti aiutanu à trattà cù piacè.

  1. Ùn riittite u vostru di i vostri emozioni, ogni ghjornu serà justificata. Ùn ci hè nunda di malu in l'intruduce a tristezza, u timore, a culpa è anzianu. Hè cume chì ci sò parechje etaze chì una persona si passa, piglià a perdita di i carchi, è in ogni stadiu una certa emozione impone. Ma spessu spessu chì i sentimenti ùn sò micca sottumessi à un schedulammu, perchè ùn pruvate d'analiseia nunda, accettate tutti i vostri sentimenti. Ricurdativi chì si coriu tuttu in modu diversu, ùn fà micca di pretende à u cô cuniè, quale hè chì faci sfidau di ciò chì voi. Fate qualcà spressione e so emozioni in u modu di solitu.
  2. Quandu averebbe realizatu è accettendu sentimenti chì sò abundanti, pruvate à ridivà di iri irrazziunati chì ùn anu micca aiutu à sopravientu u dulori, ma chè compienu cù una nova forza. Questu hè un sentimentu di culpabilia o in zerga (nantu à ellu stessu, u to cumpagnu o duttori, chì ùn avianu micca bè). Cridite à mè, avete u vostru megliu, se ci era un modu, pudete trovi.
  3. Dopu tanti stratificazzioni emissioni forti, un periudu di numbnessi pò venenu quandu ùn si vulete micca nunda, è tuttu passa cum'è in un sognu. Ùn àbbia paura di un stu stupore, hè abbastanza naturali dopu à tutte e prucessi chì anu falatu à u vostru lotu, cù u tempu passà, solu u corpu hà bisognu di ricuperà.
  4. Andate à travaglià cù u vostru capu o per piglià un vacanze, pensate chì u megliu modu per aiutà almenu una distrazioni di u pezzu. Ma ùn vanu à travaglià solu per un sensu di responsabilità, postu chì a prubbabbilità di grandi falluti hè grande, chì aghjunghje una situazione emisora ​​chì hè digià difficultu.
  5. Sì vo site una persona religiosa, prova di truvà cunsulatu in a vostra fiducia. Certu, sta tragedia pò assicurà assai a vista riligiosi, ma forsi anu a realizazione di i rituali tradiziunali aiutanu. Sì ùn avete micca a forza per fassi per a vostra religione, ùn fate micca forza, pigliate un respiro. È ùn cunghjite micca stu cumpurtamentu una tradenza, nuddu pò condemnà per questi azzjonijiet.
  6. U primu annu dopu chì a perdita di l'emozioni hè particularmente forte, pruvate nanzu u periudu per ùn piglià micca decisione fatiliate, aghjustate finu à ricuperà a capacità di ragiuni.
  7. Pruvate micca di scurdà di sè stessu: sighi boni, mancianu normi, bè bè d'acqua, ùn abbianu micca l'alcoolidiu, è ùn mancanu micca di medicina chì ùn sò micca prescritti da u vostru duttore.
  8. I matri sò assai difficili di sopravvive a morte di un zitru venutu senza un supportu putente com'è a cumunicazione cù parents è amichi. Ma pudete pinsate chì ùn pò micca capiscenu u vostru dolore, perchè parlendu cun elle ùn porta micca sustinia. Dopu tali apertura, ùn sarete micca trattati in sè stessu, truverete altre persone, cum'è di u maritu chì cumpere cun dulore. Mandate à i fori è e cumunità speciale, induve a persone trovanu cunsulazione, unificata da un dulore cumuni.
  9. Truvate un modu per onorà a memoria di u zitellu. Fate un album cù i so ritmi, diventenu un attivista di muvimentu, aiutendu i zitelli cun u stessu prucessu chì causò a morte di u to figliolu. Chjama a candela in memoria di u to bè è tutti i zitelli morti.
  10. Ùn ognunu a gestione per andà in stu modu, ùn dapoi micca daveru cuntattate u terapeuta per aiutu, chì dumandassi un spécialiste, cumu per surviglià a morte di un zitellu. Forsi hè quellu chì vi truvà e parolle chì vi darà l'oppurtunità di esce da u statu di u luttu longu.

Ùn si cunnosce chì hè più difficiule di surviglià sta tragedia stessu o per vede cum'è quellu chì nativu è amatanu soffrenu. Sfortunatamente, ùn sò micca assai manere di aiutà sopravivenza a morte di un zitellu. Ùn pudemu solu esse u megliu interlocutore chì hè prontu à sparta in u dulore di perdita. Di sicuru, hè pussibile cunsiglià qualcosa (per esempiu, per cunsultà un spicializatu), ma dinò deve esse fatta cun cura, perchè a persona dolenta hè improbabile per crede soberly, è hà da eseguite sottu à l'influenza di l'emozioni.