Cumu puderà cuddari l'acqua da a pianta?

Hè solu impussìbule d'imagine a nostra mesa senza u so Maestà Paese. Chì l'alimentariu crudu di sta verdura hè manghjatu solu da i razzuni cruciverdi più dispirati cù i stomachi più forti, ma per a preparazione di i primi è i sicondu pezzi chì hè usatu in ogni seconda ricetta. Per fà cresce u prughjettu nantu à u vostru situ hè simplice simplice, avete bisognu di seguità i raccordji di cura. A maiò parte di i campagnoli di camioniani inexperienci sò stumped da a quistione di l'acqua di e cipudine dopu à vultà.

Puderanu acqua cipudule after planting?

Per capiscenu a manera di daveru degnu di a cipolla dopu à a pianta, farà un viaghju di ritornu à l'arcu - à l'Asia sultry. Tutte e piante hà adattatu à vive in i cundizioni di una petite primavera, dopu à quali hibernate in anticipazione di i spirimènti di l'invernu. Qualsiasi sugetti, a cipolla hè stata pianificata, se puscia in e cundizione tipica asiatica, diventerà cum'è i so frutti salvati: sparà 2 o 4 foglie, formanu una cipolla foglia è fassi in hibernazione. Ùn pò esse rimettutu da ogni forza di stu statu. Comu u risultatu, ùn ci hè micca una quistione di ogni cugliera di cipudioni. Hè per quessa, hè assai impurtante per assicurà e cipudine bracciale nantu à i primi dui mesi dopu à vende, quandu u focu (turnip) crisci è crede. Ma in u cebbiu di staghjunzione ùn averanu micca rinsentu, perchè pò rinfurzà u so gustu è scuritate a vita di u bastimentu.

Quante volte chì aghju acqua a cipolla dopu à vultà?

Comu chjaru annunziatu quandu, dopu à stazzà, a cipolla si spicchera di regula in tutti i primi 60 ghjorni. Cume spessu a pruduce l'acqui dipende, sicuru, à e cundizioni climatichi. Sì a primavera è l'iniziu di u veranu turnonu per esse chiuchianu, ùn ci hè bisognu di l'acqua di camere di cume più. In tempura seca, i cipudine sò rivenuti duie volte in una settimana, perchè ch'hà u pianu nantu à u lettu hè spusatu, ma micca spusatu. Hè un regnu di beju per a cipudine pò esse disposti ancu da quelli agricultori chì si righjunghjenu i so bannera solu l'oghje. Più spessu di duie volte in una sizioni di a cungresu ùn mancanu l'acqua, ancu s'ellu ci hè una oportunità per questu. E caccia è assai cumbizzanti chì facenu i fungi per attivà i patogeni di parechji malatii, per esempiu, peronosporosa - mildiu di piuma.

Doppu a regola di e cipudine sò generalmente à a mità di lugliu, quandu a maiò parte di e so variità sò digià lampati. U marcatu per a fine di rege sò generalmente festa di Petru è Paul, celebrata u 12 di lugliu. Dopu à questu ghjornu, i lampadini devenu acquistà nutrienti, è sopratuttu a saccharosa, di quantità chì e cipolle di cipolle di cipolle dipende, è a so capacità di stà a longa ora senza spoiling.

Cume hè cusì bè à cuddari l'acqua da a pianta?

E finarmenti un pocu parolle nantu à cumu si puderà acquistà a cipolla dopu à cultivà. Prima, l'acqua per a irrigazione deve esse calienta. U culi d'acqua cù l'acqua di grizzu pò esse esageratu per ellu. Hè megliu ùn esse troppu ghjustu è di recicà l'acqua per questi scopi in un canna, induve si stalla è calà in u sole. Sicondantu, dopu à riei, ci vole à verificà chì l'acqua ùn vene micca nantu à e foglie è in u bulbu. Ùn ponisce micca a cipolla, sbrizziata da un pezzacciu cù un filtru piccatu - l'umidità nantu à e foglie è i lamperi pò causate rimborsi fungiali. Quandu s'aghjene u culti di cipolla, ùn avete bisognu di umietti li cammelli, ma trà i fille, cù 10 litri di acqua per metru quadru. U tarrenu in e sinistra annantu à l'irrigazione hè megliu per esse coperto. Questu avete aiutu à mantene l'umidità in ellu per elli nant'à u pussibule, è à a listessa ora fracassa a germinazione di e male .