Cumu insignà à un zitellu per fà lezioni nantu à u so propiu?

Ability di organizzà u so tempu, è quarchi ancu forza per fà qualcosa - qualità chì deve esse cundutu in u zitellu da una ghjovella ghjovana. Seranu boni assistenti in a vita di u zitellu, micca solu in a scola, ma ancu in u futuru. À u primu, u karapuz hà aprenda à purificà i ghjuculi cun ellu, in seguitu nantu à a so ghjera di vestiti è eseguite e reguli basi di l'urganisazione, è poveru capisce senza a survegazione di l'adulti. Ma chì si ùn vole micca fà e lezioni, è cumu insegni à u zitellu, hè una questa chì i psiculoghi è i maestri aiutanu à risolve.

Cunsiglii di i maestri

Hè pussibule insegni à u zitellu per fà e lezziò indipendentemente in a prima classa o in a quarta. Seppu duranti stu pirìudu, u zitellu ùn hà micca amparatu à "muzzicà u granitu di a scienza", inghjinante à l'età più antica, questu pudite micca succidutu.

Quandu si dumandò cumu per fà un zitellu facenu lezioni nantu à i so propiu, ci hè una risposta simplice: per capiscenu a causa è l'eliminanu. Sianu sò i più cumuni trà elli:

  1. U caprettu ùn capisce micca u sughjettu. Questa succèda assai spessu, no sulu per l'inattention di u zitellu, ma ancu per i maestri. Di sicuru, in stu casu, ùn pudemu micca fà senza esplicazioni supplementari. Hè assai impurtante ùn solu per dilli à u zitellu u tema, ma ancu per interessà à u zitellu in ciò chì deve sapè. In questu casu, i libretti di scole sò micca assai utuli, ma diversi libri di sviluppu, cum'è "Entertaining Mathematics for Kids", etc.
  2. Extreme fatigue. In questu casu, u zitellu ùn vole micca di travagliu nantu à ellu stessu, circà parechje parechji scusi per u cumpurtamentu. A fatigue fatica spessu succorsa in un primu diploma, chì in u stessu tempu cù i parenti di scola l'hà datu arrughje setti at once. Hè assai difficiulmente d'accustà à carichi such, per quandu vi vene casa, u zitellu ùn vole micca nunda. In questu casu, i genitori necessitanu un pocu "scaricamentu" u zitellu, è à volte ancu per un annu per posponà unu di i circles.
  3. Pardina. Sta qualità hè presente micca solu in i zitelli, ma ancu in l'adulti. Per vultà, avete bisognu di motivazione. Per fà questu, avete bisognu di prumittinu à l'incuraggiu di u zitellu, siddu porta i so travaglii. A vista di a vostra cartoona favuressa dopu à a classe o una torta casana prima faciale hè una occasionu eccezziunale per l'autore studiu. Inoltre, per i boni qualificatu durante a semaine, sottumessu à l'autore, u zitellu prumettisanu per andà in un weekend trek à u circinu, etc.
  4. E dumande esceze. Succe chì u zitellu ùn fate micca e lezioni nantu à a so propiu per a critica constante di u so avance nantu à parte di i genitori. Ancu se u zitellu stà studià per un solidu quattro, mamma è pare sò spessu disgraziatu. Stu cumpurtamentu di l'adulti in un ziteddu solu ùn disenu micca u desideriu di rializà lezioni nantu à i so propiu, ma in generale appruntate, perchè per ellu u prucessu d'aprenu diventenu senza significatu. In questu casu, i mamis è i marini necessanu à ricurdà a so attitudina à l'studiu di u zitellu.

Cusì, sicuru, in più di questi mutivi, ci sò altri. Pruvà cumprese perchè u zitellu ùn vole micca fà per ellu stessu, è fendu questu, eliminate a causa. Stu approcciu ùn solu permettenu micca à u zitellu à apre l'indipendenza, ma ancu impediscenu una catastròfia di praticu scopu accademicu in u futuru.