Cume u culore di uovo di Pasqua cù u tinatu naturali

Avete pinzatu ancu uova di Pasqua? Allora vi andemu à voi!

Oghje di polli sò in parechje sfaventanti naturali, ma, grazzi à i tinte naturali, i culori nantu à a tola nantu à e vacanze di Pasqua diventanu u più diverse. Dopu l'urdinamentu sottu, puderà di paint l'ova in blu, marrone, giallu è rosa. Per fà quandu avete bisognu di prudutti chì ponu esse acquistatu in qualche supermecciu: culore morale, patefanu, cafè e caldi.

Tùmi naturali per i ovi di Pasqua

Cusì ci hè bisognu:

Utilice solu metalli o veture, chì u plasticu è a ceramica ponu esse a pintura.

Se tenete 4 cuscini (chì ponu accuncià comodamente a quantità d'acqua), pudete stampà quandu in quattru colori. Se avete, per esempiu, solu dui, da prima avete aduprà un lotu di uova, lavate i pani à e vitture l'altre. Prima, avete bisognu di preparà un "fundazione", è solu dopu aghjunghje l'ingredientu chì dà u culore chjamatu.

Per una basa in ogni casgiu di colta 1 culloca. l'acitu biancu, 4 vetri di l'acqua è u 1 cpi. u sali. Dopu à quessa, aghjunghjene culu à ogni basa. Per avè un coratu rosatu, aghjunghje 2 beets granchi à u pezzu cù a basa. Per fà un'ugnu blu, aghjunghje una culata violeta grande à un'altra basa. Per u color marrone, aghjunghjite 4 ciloffi. cafè, è, finita, per u culore giallu - 5 tablespoons di turmeric. Ogni pittura ùn deve esse purtata à foglia, è po aparenta culmu di bassa calorie (noteu u tempu per ogni pintura).

Beetroot - fremenda nantu à calde nantu à u caldu di u calore per 20 minuti, è pruverta per un tamarzu è permette di cibo.

Pittura da col violet - languor over low heat for 20 minutes, è pruverta per un tamarzu è permette di cool.

Pittura cafè - frittura nantu à u focu linu durante 10 minuti, filtrà in un filtru di un cafè è permette friddu.

U pittura da acherica hè solu l'ultimi 2-3 minuti, stirate a turmericu finu à chì si dissolvi cumplittamenti, viaghja in un altru cuntiutu è permette di crescenu (ùn filtrà micca).

Quandu u pittura s'hè refrigerata à a temperatura di l'ambienti, aghjunta cù curaghji oghje u biserale è lasciate in a frigorifera finu à ottene u tonu desitatu.

A manca di diritta: cafè, remola, purpura, cavola e castagna 3 ore dopu

In a photo (sopra) i ova ùn sò micca sempre culori brillanti, perchè pudete abbandunà in u pittura per a notte, è l'ombra sarà più brillanti (foto sottu).

Impruddientamente, sguassate è permette di sicondu, chì impone nantu à una tagale di pappulue o napkin. Lasciate u ova in a frigorifera finu à ch'ella hè serve nantu à a tavula. Oghji questi beddi è naturali, à u cuntrariu di u ova, macchiatu cù culori artificiales.

È se vulete fà a creatività è fà turnie u uzzu di Pasqua in l'opere d'arti, stu tutorialu video tutale chì vi aiuterà.