Cù que portanu calzini calze?

Cumu pampered eranu sti omi medievali! Eranu i primi a pruvate à e so calze, chì anu da diventà un dettu veru femininu di u vestitariu. Forsi, forsi, scrive un segretu in elli, perchè ogni donna chì porta a medcia, diventa più attraente è sexy à volte. Eppo un grandu amori per questu subject di ladies toilet, o un desideriu per sviluppà i so maggetti in tempu frescu, ma a moda per i calzini calzini di a donna hè diventente più pertinenti.

I amici "ghjente amichevanu" ùn pò micca parti cun fugliali curtite è shorts, ancu in l'invernu. Fate grandi meditaru cum meditazione cù un ghjerzu longu o tunicu bianca. L'opció win-win è un vestitu nìttimu. Calze calze, bianchi è nudi altre culore, li suitallu.

Cumu chjappi calzini sò chjamati: leggings o leggings? In vista di u dizziunariu di a lingua russa, hà cunsideratu chì e duie sò calde mestoni senza un pede, ma i pugnali nantu à u buttone sò buttuni. E metalli muderni anu diversu adduzzu, pezzi, pusonu nantu à i scarpi è sottu. Strictly speaking, sta linea entre leggings è leggings hà digià sbagliatu. Ricertamenti, assai si cuminciaru à chjamà calzuni calze "stivali adammali". E avemu averi dettu chì ci hè un similitudu, più, quantu beni!

Calze calze venenu per a moda di strada. Molt beni per i ghjovani, i valentinesi e donne. I so disinfettori di moda ani pruduciutu cù i casi cù qualcosa di calzature: scarpi, sandali, maghi e stivali. L'asprazione urigginali sò tali calze, ghjucatu di sguillà nantu à e stivali.

Se parlemu di u culore, da, sicuru, nìuru - "in autorità" è quì. A ragiò hè chjaru, perchè u culore nìuru hè adattatu per tuttu. Invece, se vulete vede strasurariu, da pudè esse acquistatu cumprà un paru di calze calze d'un altru culore. Ùn àbbia paura di esse uriginali! Un sensu di prupurziunità vi permettenu à esse bella è di moda.