Vestitù novu di a sposa ortugno

Dapoi u tempu anticu, u casu Ortodosu hè statu carattarizatu da a prufundità di l'espiritualiità di u ritu, a personificazione di l'adopzione di una decisione impurtante in a vita di a coppia è, sicura, a festa. Un seculu dopu a significazione di a chjesa era grande. In seguitu, tali matrimoniu avia forza ligali. Oghje, a festa diferenze da a casale chì benedisce u matrimoniu di i genitori digià registratu. Per quessa, e coppiu ghjovani è e persone chì anu visitatu nant'à parechji anni putevanu casu. E questu hè influinzatu a varità di vestiti di u vestitu di a sposa ortodoxa.

Chì ghjè - un vestitu per una vera Ortodoxa?

Prima di tuttu, hè sempre valore chì un casale ùn hè micca un casale, chì significheghja chì u vestitu ùn hà micca deve esse spettaculari, cù assai ornamenti è chì si scontreranu tutti e tendenzi di a moda. A ghjesgia ùn regulheghja chì stile o disignu deve esse vistitu di a sposa , ma ci sò parechji sapienzii chì deve esse pigliatu:

  1. Una donna hà da esse elettu un vestitiu di cunzzazione per una vanda Ortodoxa per ùn avè micca cuntradicate e règule di a chjesa. Hè propiu: a larghezza ùn deve più bassu di u ghjinochju, ùn pudete micca usà un palustre trouser, hè inaccettavule per esse apprezzatu in un tempore cun spalle nuvole, back or neckline.
  2. Quant'è u culore di u vestitu ùn ci hè nisuna restrizioni. A chjesa permette un vestitu di ogni culore, tutta di u vostru gustu è e preferenze. Eppuru, ùn selezziunate u sfumaturi scuri, perchè a matrimoniu hè una festa forte. A maiò parte di e anziane Ortodosi anu un vistitu biancu cù un vestitutu di castagneto com'è un simbulu di purità è purità. Questu vestitu vene più faciule è più più prufunnu, chì dà a cerimonia stessu l'umore di solenni.
  3. In quantu u decoru di u vistimentu, hè permessu di utilizà ancu tessili di u lume, è adatta u vestitu cù perleghja o strisce, vistiti cù elementi di stile sò assai impressiuni. A cosa principale hè chì, cù tutte e decorazione, l'ind'i circonda era in u limiti di a castita.

Spessu u casu ùn si coincide micca da u registru di u matrimoniu, perchè ci sò assai riserve, in quale ghjornu ùn pò micca esse tene. Per quessa, a sposa possa dui vistiti: una prumessa festiva per a vuta è una tranquilla calmante per a vanda.