Brad Pitt è Terrence Malik creà una straordinariu film cù Cate Blanchett

Hè piacevule per vede Brad Pitt gradualmentu ricuperà da u divorziu è tornanu à a vita creativa. L'altru ghjornu u primu trailer di lingua russa per a so nova film, intitulata "U viaghju di u tempu", hè nantu à a pagina web. True, in stu prughjettu l'attore hà fattu un produtore, è a presidenza di u direttore hè occupata da l'intellettuale Terrence Malik.

U passatu, u presente è u futuru sò una freccia continuamente di l'eventi

U videò hè stupendu: marcos di belle bellezza sò sustituì tutti l'altri. U publicu virià i paisaghji cômichi è terrestri, da ellu ùn hè micca simplificatu di sfracicà a vista. A novità di u direttore di 73 anni di età, u triunfariu di l'Oscar è un film non-feature. U rolu di u "narratore", "voce-overs" hè realizatu da a magnificenza Cate Blanchett.

"U viaghju di u tempu" hè una saga filusofia cù una vista visuali. Questa film, cu sta premiere in a taquilla in russa hè sceltu per a fini di marzu, resu ecu a film "Casa" da Jan Arthus-Bertrand.

U direttore hè stata pensendu à creà una filma di pelle dedicata à a nascita di a vita nantu à a Terra per parechji anni. In u 2010, in u filmu "L'arbre di a vita" cù Brad Pitt in u rolu di u tìtulu, ci era ancu una nova novella nantu à l'apparizione di l'universu è u nostru pianeta. A film hè stata successu chì era ancu premiatu a "Palm Branch d'Oro".

Leghje ancu

Questu successu permette a Malik di sviluppà a so idea. E ciò chì hà fattu, avemu avutu veramente pocu cun i nostri ochji.