Aloe - propietate medichi è contraindicazione

Sta pianta aghjunghjia una distribuzione larga in u folklatu è a medicina ufficiale. Certi tipi di aloe pò esse truvatu nantu à i cateni di assai appartamenti. Hè necessariu sapiri chì, cum'è qualsiasi altra medicina, l'aloe hà propietate medichi è contraindicazione. Eppuru chì a pianta aiuta à trattà cun assai piorimenti, avissi aduprà cun prudenza.

Trattamentu cù u zuccaru di aloe

Per esempiu terapicuu, i medicini sò disposti nantu à i foglie fresh ripped di a pianta. U liquidu chì si furmatu da u cuteddu hè un zuccaru d'aloe usatu in a preparazione di diversi preparati.

Avete bisognu di a cunsultazione di a droga non-systematicu, perchè u ghjocu d'aloe hà assai contraindications. Aduprate stu pruduttu solu à a dosa prescribed:

  1. U zuccaru di Aloe hà trova a so applicazione in a lotta contru li malati oculardi. U zucchinu hè diluzcuatu cù l'acqua furiosa in una ratio di 1: 1.
  2. Cu un friddu, hè cunsigliu per invucari una rota di zucchero à ogni nippa.
  3. L'Aloe hè stata utilizata per trattà u stomacu cun acidezza baixa. A causa di a so prupietà antiinflamatori, antimicrubbià è laxantiva, u zuccheru cura inzuccaratu l'ulcerative disease of stomach.
  4. Una misura di meli cù u zuccaru d'aloe hè cunsigliata per l'utilizazione in i lesioni di radiazione, laryngitis, bronchial asthma. A mezza cullizzioni di u meli hè mischieru cù a quantità di zucchero è cunsumu prima di pranziari cù trè volte à ghjornu.
  5. Gargling with juice of plant fresh, diluted with water, permette di trattà cun u dulore. Dopu a prucedura, hè cunsigliu per eddu u latte cù l'aghjunzione di una cullette d'aloe juice.

Contraindicazioni à l'usu di l'aloe

L'applicazione di a pianta com'è una medicina duveranu esse cura speciale è cunsigli previa di un medico. U trattamentu di l'aloe hè pruibitu in i seguenti cases:

Ùn hè cunsigliatu di piglià l'aloe dopu à e malatie severi.

Dannu pudè dà àoe

L'usu di sta piantagione per u trattamentu pò esse preghjudiziu in a presenza di malatii di u viaghju gastrointestinali. L'usu di l'aloe vitale a peristaltiche intestinali, chì pò causà inflammazioni di u stomacu. Per questa raghjone, u zucchieru hè contraindicatu categuricamente in l'anziani.

L'Aloe Vera hè contraindicatu in i persone chì anu debilitatu l'immunità. Un sistema immune restauratori ponu esse gravemente danociatu da i cumpunenti attivi di a pianta. A prisenza di una quantità enorme di vitamini O, K, E è A pò purtà à l'accumulazioni in u corpu, chì pò purtà à l'ipervitaminosi. E quantità in quantità di vitamini C, PP è P in u corpu pò pruvucà una reazzione allergique, portanu à un colapiscenti in u metabolismu è per disrupt l'attività di i riti.

Eterni culpiti di l'aiutu

U cunsumu eccessivu di u zuccaru di a pianta è i preparalli chì cuntenenu pò causà rampi abdominali, a desidratazione , pruvate di malaria è di elettroditi.

A pianta hà l'abilità di pressione di sangue, cusì cura particulare deve esse tastata di l'ipotensi.

Qualchissia persone anu spirimintassi una allergie, manifestazione in irritazioni è rashes.

I pregnant donna sò strettamenti pruibitu à piglià l'aloe, è i mariti alliggiani metulanu cun mèdanu prima di usà l'aloe.