Balsam: cura di casa

Trà i fugliali, questa pianta teni parechji nomi: Vanka wet, touchy, light. L'impiante Balsamale hè più preputentiu è, per quessa, assai apprezzatu trà e floristerie.

Balsamina ghjustu

Sta pianta havi assai variità. Ogni varietà pò aviri assai saria, ognunu hè unicu è bella. Se parlemu di varietà terri, ponu accumparassi cù rosi. Ci hè varianti cun inflorescenzi di culore. Solu una specie di balsam Waller hè di circa 20 seria. U più adattatu per a cultivazioni domestica sò i variità di i novi hibridi Guinea. Anu maiori fiori cchiù granni di a variità Waller, assai assai culori diffirenti. I foglie pò esse in bronze, tonalità verdi brillanti. Questa hè una variità termofistica, è per quessa hè l'ideale per un sill in a finestra. Se cresce u fiori in a terrazza di a casa, u balitru serà una decoru meriteghja, u principale hè di ùn mette in un scavu.

Comu a cura di u balsaminu?

Curingu di balsamma in casa tenia a regula cchiù mpurtanti: attente guardianu l'arrizzu di u fiore. U tarritoriu deve esse ligeramente capite in ogni momentu. In a staghjoni cálima, u fiore pò esse acquistatu di ghjornu, è in a stagione fredda, reggiu un pocu. Per impidiscenu l'stagnazioni di umidità prima di cultivà, vi assicuratevi di piglià un bon scupertu.

A luci di sta pianta ùn importa assai. Quasi in tutti i cundizioni, l'fiora creci normalment è fiori. Solu furnisce u balsaminu, prutegge da i raghji diretta à u sole, è questu seranu bè. L'ùnicu prublema chì si pò esce cun illuminazione povira hè un apparenza unsightly. U troncu cumincià à stende è u balsamone di a pianta casa pèrdite a so qualità decorativa.

Comu a cura di u balsam durante u trasplante?

U trasplante si deve esse fattu in a primavera. Quandu sceglite un pote, cunzone una caratteristica: u balsamale si fucalizà bassu è bè in un pezzu appressu. Per u trasplante, preparanu a sesta mistura: una parte di u focu di terra, sali e humus, u pianu di a turba. Se cullate un pote chì hè troppu grande, u crescenu di u fiore fiscali. Pudete fà cultivà i balsamoni di gruppu: pianice parechje pianta grande in una grande vanda à una distanza di circa 5 cm. Stu metudu hè assai adattatu à u balsamenu biancu, quandu u fiorenti u fioru vi pare pare u ramellu di fiancu. Dekorazione assai effittiva di u vitru.

A primavera, dopu un postu di restu, avete da principià à fertilizà u fiore. Additivi di fertilizzanti di fosfatatu-potassiu, si deve applicà ogni dui simani. Dopu un mesi di l'alimentazione, aghjustate i fertilizzanti di nitrogenu, questu permetterà aumentà a massa verdura. Per fà u to bush densu è cumprice, a pianta deve esse spiegata. Fate cunsiglii di riunioni, fate cù regularmente. Assicuratevi caccià tutte foglie è amaru o mortu, fiori sicchi.

Per piglià bè cura di u balsammu in casa, hè bisognu di assicurà una constant temperature di 20 ° C. Per mantenisce l'umidità peri puliticamenti spray, pruvate micca di cascà nantu à i fiori.

Balsamina: ripruducazione

A ripruzione pò esse realizatu à ogni mumentu di l'annu. Fate cusì cù l'aiutu di e taglicini. I vignaghjoli sò cut lipmintii sottu u node, l'apices massa dèbbuli sò sappiutu. I dui grandi fasgii inferni anu bisognu à esse sbulitatu. Cuttings si sò piantati in terra ligera. Roote dura una volta di duie simane è deve una sombra constante. Puderete pruduce u balsammi è e pezze. Per questu, u periodu di primavera hè adattatu, pre-pianta i pusteri à a fini di ferraghju.