A ricetta per un triscimentu di Pasqua

Scegli una ricetta per un triscimentu? In questu casu, utilizate e ricchettu pruvucatu dopu, u risultatu di quale seranu prudutti incredibbili.

Torta di Pasqua in u fornu - a ricetta più faciale è diliziosa

Ingredients:

Per glaze:

Preparazione

Perchè ciammu u kefiru di qualchì cuntenutu grassu à una temperatura di quaranta à quaranta cinquanta gradi, dissolve u levitu in questu è dissolve circa 100 grammi di zuccheru è di dui vetrichi di farina tamanta. Partemu da a massa in u calore per vinti minuti, dopu à quale avviammi direttamente à u batch.

Duranti stu tempu, agghiastrà i gocchi d'olii cù a zuccherera in bocca chì blanchinu di a massa, è e prutezione sò trattati cun pezzu di sal di a sala, finu à l'exuberante è densu spuma.

Ora ci femu appuntamentu u so brusciante, a crema di margarina è a crema agria di a temperatura di l'ambienti in l'opaca opova, stinendu tuttu prestu cù e vostre mani. In seguitu, aghjunghje choux anzeddi cù u zuccheru è a proteina cù u salinu, ogni volta una bona mezchea di mani massi. Dopu à questu, aghjustemu u pappu prestu, pani u seccu seccu è purcinu à a farina pruggittata. Ammaimu a pasta durante almenu trenta minuti, è assicurendu chì a so cuerenza ùn hè micca peggy.

Scopre un pezzu cù una spugna è lasciate per l'avvicinamentu. Quandu a pasta hè adattata per a prima volta, aghjunghje l'essenza è a mischiglia bè. Fighemu u prucessu torna una volta, fate manghjà i molte di furmagliu oiled, filling in terza di u volumu totalu, è lasciate per l'avvicinamentu. Quandu i moldi sò chjubbati cù più di dui terri, pusendu in un furnu cale à 175 furmazione è fremenide à scuffi di staghjoni secca.

Dopu avè rinfrisceraghju i pasticci, avemu spianciatu nantu à a cima cun un dolce, assicutatu da a zuttati di a proteina cù l'aghjunzione di zucchero in puli è di u zitellu di limonu è di decorazione cù un pollu.

Torta di Pasqua - la ricetta più savurosu cù i casgi

Ingredients:

Preparazione

Per attivà u levitu, u dilucu in l'acqua, calienta à una temperatura di 45 gradi, è aghjunghje una culloca di granulo di zuccaru. Dopu à deci minuti, fateurci in latti quarchi, poveru più di vetru di zuccheru è un coppiu di vetru di farina tamanta. Stir the mixture thoroughly and let it foam again for thirty minutes. Duranti stu tempu, si separà a griglia di e prutezione è combina u cantu necessariu cù u zuccaru restante. Fracchemu a massa cun una tolstica, è dopu cun un battiu prima di clarificà è dissolvi tutti i cristalli. Ubligatoriu a quantità di e prutezione hè cumminatu cù u salinu è chjapputu cun un mezcladoru finu à un scumparu grossu è chinu.

Adupratu di a prigiuneru di e spese, ponemu quì casgiu cotte, mantra, margarina è crema agria à a temperatura di l'ambienti, staticzanu lentamente cù assai mani. Allora intràmoscii in a gaddina di moltu cù u zuccheru, prutini cù u salinu, oliu vegetale raffinatu, sdruce in essenza, valdi in i vilininu è fate e pane. Hè da esse lavatu beni, secchi è sbuchjati cù farina. Avemu cernigliavvi a farina è fate a furmagliu, aminate a pasta durante almenu trenta minuti. In questu casu, averia esse peggy, ma ùn dura micca assai per causa di a quantità di magre è si ferma.

Demu a pruvà à dui è trè volte in e forme, filling in un terzu di u totalità. Agghiuncinu trombone à una temperatura di no più di 180 gradi finu à prestu, ciò chì vemu verificate cun un vellu di lignu. Scorciammu u pasticci di a pasta di casgiu, preparanu per sta proteinu fondant.