Vestiti d'u lume

Oghje vistimenti di st'oru luminariu sò l'embodiment di a versatilità di a feminità, dirigita à quelli chì anu un gustu assolutu è sò sottu versed in i tendenzi mundiale. E vistiti similari sò simpliciamenti bè da esse presente in u vestitori d'ogni rappresentante di u sessu fair. Perchè i pulmonus? Iè, perchè disinfestori, stilistini è e donne si sò longu s'hè sappiutu ch'ellu ùn ci hè sacrificatu di sacrificie di bellezza. U vistimentu ùn deve micca solu risponde à i tendenzi di a moda, ma ancu uttenimenti pratichi. Hè perchè i vestiti à lumera per l'estiu sò stati da tissuti di l'aria, chì vi permettenu divutu di a calidez, è micca di languidiscenu cù u calore. E in u primu locu - tessuti naturali.

A cumpusizioni di u materiale da quandu u vestitu hè fattu, deve esse in u stessu livellu cù questi criteri d'scelta comu u culore è l'stile. Light, transpirable, refrescante, assorbante è evaporante di l'umidità - quale travagliati scontranu i criteri?

I stigliu di l'uttini di ottu vistimenti di u lume

E vistiti di sita . In un vestitu cum'è questu un ghjornu cool, vi senterà u calore, è in u caldu di u veranu - cool. Certu, un vestitu di stu tecido luminoso hè caru, ma a cunsulazione chì furnisce ùn si componi à nunda! A splutazioni noble, a repulsion of dust, hygroscopicity, forza - questi prupietati sò pussessi di sita. In modu, a chiffon hè ancu un tela di sita naturali, ma menu densu. Stu materiale in l'estiu hè, forsi, u più in dumanda. Da fàcciu vistiti di luci in u pianu è mudelli cortos cù fughjetti di faldes. Semitransparenzia vi permette di dimustrà a dignità di a figura, è stile riferiti correctamente - per oculte difetti. Un vestitu chiffon lumi pò esse ghjornu è ghjornu. A subespèvule di u tela di sita hè un brocade densu, satin suave, crepatu texturizatu di Chine, è in velu, jacquard è organza. Tali matiri sò ancu utilizati per costruurà vestiti d'istati, ma più menu spessu.

E vistiti di un cuttimentu . Se tu cuntene l'aspettu materiale, u lume è longu u vistitu tutale di u calcariu in l'estiu sò a variante più novu per i zitelli chì ùn sò micca pronate per sacrificà cunsulazione per fà fà. E vistiti di caliconi, cuttuni, cambricu è satini perfuddusi micca, ùn bruntenunu, si retenu l'apparenza dopu à lavare, ma solu s'ellu hè degnatu. I mudelli di vestiti d'estiu di u vistitu fattu di u cuttuni sò assai diversi, è questu permette di sguassà tutte l'età è a limitazioni stylistichi. I disgrazia pò esse attribuiti à u fattu chì vistimenti di u cuttuni pò cuddà, è quandu si sguassate, si sdracificanu assai.

Vestiti di lino . I prudutte realizatu da questu materiale naturali in l'estiu sò in alta dumanda. Ancu u vestu biancu simplici simplici senza decoru addobisu assai impressuali nantu à e tanned nude. Ciò ch'e dicu di veru travagli di l'arti, decoratu cù brodite, fringed, lacing? I vistimenti di lettu sò un veru locu per l'amatori di l'arti di Boho è etno.

E vistiti di lacci . I tempi per quandu l'accoglie era disponibile solu pè l'aristucratici, longu. Oghje, questu materiale hè stata utilizata solu per a scatula stylazioni, ma dinò per fà visioni d'estate belle. Piacè è una varietà di textures, disinni, colori. In u caldu di u veranu, vistiti delicatichi sò solu insubituìbbili! U beddu tela bizz'ellu ùn mancu bisognu di decoru supplementu. Se i mudelli corto pò esse usatu per creà ritmi romantichi, glamorous è seductive, in seguitu ponti di vestiti in u pavimentu sò una solu solu solu per una sera fora.