Variculu in i zitelli - incubation period

Chickenpox, o, quandu sta maladie hè chjamata cumminata, a varicedda, si riferisce à infezzione virali aguda è cungiunanti. I più di i figlioli sò malati di 5-10 anni, è à i giovani è a ghjente sò più vuleta di vientu più altu hè assai spessu.

U pusitivu è chì sta maladie hè faciule di diagnonde, perchè i so sintomi principali sunnu un raccordaghju, prurite, cechale, un incrementu in i nodi linfattici reguliali, un crescitu di a temperatura.

Un caratteristiche caratteristiche di u virus da a varicella hè a so tolerenza in u ambientu esternu. Sta infruie hè mortu da i desinfettatori, bassa è, inversamente, di temperatura alta. Ma deve esse nutati chì u virus si diffonde rapidamente in distanzi considerablementi (finu à 20 m) è ancu un breve contactu cù a persona infettata si fate a causa di l'infezzione. A varicella hè trasmessa da ghjiutevuli di l'aire, è ancu per l'ochji mucosa. Perchè sta infezzjoni si sparghjera a través d'u celu, per quessa hè chjamatu "chickenpox".

Parechje interessate sò: hè u periodu di incubazioni periculosa per altri? Per quessa, in questu articulu avemu da risponde à e quistione seguente: chì incubamentu hè a varicesi è quantu hè periculosa in questu tempu per contactà a persona infettata.

Quantu ghjorni dura u tempu di incubazioni di a varellida?

U periodu d'incubazioni hè u periodu di a malatia, quandu una persona hè inghjatu, ma ùn sò micca manifestazioni esterni di a malatia. A varicchia hè una longa perioda d'incubazioni: in i zitelli - da 7 à 21 ghjorni. Duranti stu tempu, u virus, chì si metti in u corpu di u zitellu in u membru mucosa di u nasu è a bocca, hè trasmessa à u corpu per i linimuli è u sangue. Dopu questu, inserisci in u membranze mucosa, a pelle è multiplica quì. A menura, u virus varia di a varicella influenza in a so spine-like layer di u pelle è u tessulu epiteliale di a mucosa.

Hè diffesu di risponde nantunu parechji ghjorni chì dura u tempu di incubazioni di a varellida. In adulti, stu intervalu di tempu di a malatia pò esse più prolongate, ma in i zitelli debiliti, per contru, hè curtu.

U periodu di incubazioni di a varicedda pò esse divisu in i seguenti fasi:

  1. Infezzjoni è adattazione di u virus in u corpu di u zitellu.
  2. Propagazione di u patogenu: un focu di infizzione hè furmatu, chì si spende per a periferia.
  3. Espansioni di l'area di l'azzioni di u virus in tuttu u corpu.

Solu a terza stadiu in u corpu di un zoccu malatu à u nivellu di celu produci l'antibodies à l'agenti causativu di infezzione. Per quessa, a varicchia hè cunsiderata una malatia trapatrici. Un tempu longu di incubazioni ùn furnisce micca una occasione di determinar unni, quandu, sottu a chjarazioni, l'infezione hè stata accaduta, è quale hè a so fonti.

A l'ultima, terza, u stadiu, u zitellu hà u primu singiu di a variculu: un crescita di a temperatura à 39-40 gradi è u primu sarcu di u scalp è di a faccia. U periodu di incubazioni di a varicchia ùn si contagiosa. U zitellu puderanu infectà altri 24 ore prima di i primi erbaccia. È sia cuntaggiu, finu à chì l'ultimi crosta nantu à u so corpu ùn sparisce, ie. 10-12 ghjorni.

In l'istituzioni di i zitelli, a varicedda pò piglià a scala d'epidemie espontani è picculi. I medichi cresinu chì hè megliu per una persona si ellu hà a varice à a zitella, perchè Adulti è adulescenti sò più difficiuli di tolerà è incù complicazioni seria.

Se suspettate chì u zitellu hè infatu cù a varicedda, i vostri membri di a famiglia ùn anu micca avutu, avete da cunsiderà a prevenzione. In questu casu, a quarantine hè efficace, i.e. l'isolamentu completu di u zitellu sanu da parechji sante. Ricèvenu chì stu virus hè assai contagiatu, cusì avà un appartamentu, maschere è di limpezza quandu contactanu una persona infettata hè inutile. Comu una misura di prevenzioni di malatie a vaccinazione aiuta assai . Puderà esse amministrativi à i membri di a famiglia sana chì u zitellu ùn hà micca un periodu d'incubazioni, chì significa chì quelli chì sò stati cuntattu cù ellu ùn anu micca cunnisciutu u virus. Sè aduprate da a vaccinazione (per quessa, avianu da esse vaccinati, quandu u so zitellu anu avutu una sarpullita), dopu entre in a droga antivirale preferibile in 76 ore dopu u cuntattu cù u paci. Questu avete aiutu à trasfirià u periudu dulurusu di a malatia più facilmente. A vaccinazione ci deve esse fatta da tutti, sò solu contraindicati à e donne embarassada.