Vacanze in Letònia

In Latvia , cum'è in qualchì altru paese, ci sò parechje vacanze nazionale, naziunale è statale, per esse participanti di quale hè permessu à i turisti. Questu seranu un grandi successu, cum'è a celebrazione sò stati devenuti cumu tutte e règule di a cultura interessanti è indescribable di Latvia. I valori è avvenimenti vallenu una visita per tutti quelli chì interessen a cultura è tradizioni d'altri paesi.

Feriassi in Latvia

I turisti chì vulemu vede cumu si passanu vacanze di u lugubriu si deve tene in cunterte chì sò stati fissi per certi ghjorni di u calendariu. In u cartulare, ci sò 15 d'elli, 2 d'elli sò internaziunali, chì sò celebrati in dicembre-ghjennaghju. Eccu i dui festi principale, caru amatu in tuttu u mondu - annu è Natale , chì seguitanu unu dopu l'altru. In u principiu di a vostra data preferita simbulizeghja l'apparenza di ghjuvelli in i case è e strade.

I festività di e grande parte da u 25 di dicembri à u fine di i ghjorni santi. Duranti stu piriu sò i fieri chì travagliavanu, e campane di campane di a chjesa sò intesu. Per i turisti chì venenu à Letania, per i Natale è l'annu novu, hè cunsigliu per visità i posti persunali:

Un ghjovanu relattivu ghjovanu, però assai interessante si celebrà à principiu di ghjennaghju - u anniversariu di Sherlock Holmes . Fans di u famusu detective sò dati un oppurtunità unica di participà à e competizioni, vede u desfile di tutti Sherlock Holmes in Riga. Trasmessi da a piazza di u Palazzu à a casa, chì serve com'è rinfrisu per u detitivu.

In u stessu ghjornu, i prupietori baschi demonstranu i so animali - cani di razzi italiani. Un situ web speciale hè statu sviluppatu nantu à quale hè publicatu una lista completa di l'attività.

Natali di Natali

Ùn ci sò micca festivals folkloriate diversi di Letonia in a tradizione, i principali sò:

  1. À a fine di l'invernu , l'ultime festa impurtante di questu pianu hè cilibratu - Maslenitsa . Tradizionalmente, hè cascatu à a fini di farraghju è di principiu di marzu. I turisti anu crescenu attrazioni cù a participazione di artisti di strada è di musicisti in tutti i parchi. Ma hè particularmente impurtante cullà in un museu etnulogu in u celu apertu, u beneficu chì i trasporti publichi anu da regularmente.
  2. Cù l'avventu di a primavera, u numaru di festività di u populu ùn micca diminuisce, sò più o menu in famiglia. Per esempiu, Pasqua hè celebrata in Abril-Maig , quandu Latviani pittura l'ova, aghju prisentatu. E ancora quì hè abituale di sdignà quellu ghjornu nantu à u swing. Quandu anu livà, u più altu u sole si sviluppau è a vendita diventa a più riccu. La Pasqua ùn hè stata fida per un ghjornu di ghjornu, per quandu ogni annu a data hè calculata da quandu u calendariu luteranu. I turisti anu aiutu à visità servizii privati, chì sò stati devenu da u Venneri Bonu. In i parchi pudete andà per parechje è scacciate i zitelli nantu à u swing, participà in concorsi è quizzesi.
  3. Risultati di i manifistazioni di primavera si ponenu sighendi cun un desistimentu non-ufficiale di i veterani u 8 di maiu è 9 , chì ghjucanu in Daugavpils, u ghjornu di cuncepimentu si trova in u ghjornu. Per piglià una sforza inescuperta, andate à l' Embankment l'11 di nuvembre , à Victory Park in Riga è visitate u Monumenti Indipendenza .
  4. Cù l'arrivu di u calori è l'estate, i vacanze sò accumpagnati da longu caminari finu à a matina è i picnics in i parchi. U ghjugnu 23-24, hè nutatu un festinu di Ligo o Yanov , u ghjornu di chì si trova in paganismu. Latviani si abbandunonu di a cità duranti stu piriu, chì hè cunsigliu per i turisti per sperimentate a perfetta l'avvenimenti festivi.
  5. Sò cusì:

5 d'aostu hè u ghjornu di l'ascensezione di Maria à u celu , chì i Latviani celebranu in a famosa basilica vicinu da a cità di Daugavpils. Quì ùn venenu micca solu peregrins è rapprisentanti di e religione, ma ancu turisti.

Nantu à a basilica di Maria in Aglona ci hè una surgente magica. Arrivatu in u paese, hè impurtante ùn micca di scurdà di visità u museu di u pane per cumprà i prudutti di più.

Natali di Natali

A grande impurtanza hè datu à i vacanze nazionale di Letonia. Trà u principale di elli pudete listà u seguente:

  1. U terzu finiettu d'aostu hà fattu u ghjornu di Riga . Tradizziunamenti, cumenciani di celebrà u terzu venneri di u mese, ma cuntinuanu sempre u sàbatu è domenicu. À questu tempu, i posti obligatorii di visita sò Vermansky Park e Embankment ntô 11 di Novembre . Quelli chì vulete possu participà à a razza "A notte di a ghjucazione OKarte" , chì, cum'è u nomu suggerisce, hè tenutu dopu à u sole. U sabbatu, i residenti di Riga è i visitori si poveru a salsa è e tàvule cù freschezza.
  2. Oghje hè u tempu di raccogliere, casu tesu è restu dopu un travagliu d'estivi pesci. 29 di sittè parte u ghjornu di Mikel , chì simbulizeghja a fine di u travagliu di campu. I mercati di a splutazioni, chì aperanu in ogni locu, puderanu dispunibule nantu à prudutti domesti, dolci, prudutti artighjanali.
  3. Dopu da u 11 di nuvèttu, i Latviiani sò cuminciati di celebrà l'indipendenza di u paese. Tutti i manifesti partendu una simana prima di a data, u ghjornu Lachplesia, chì era un erculu épicu. Duranti stu pirìudu, in tutti i riti di ogni cità è paese si pò vede una bundanza di bandieri, è ancu una scena militari in a quadrata principale è un fiancu di filippina. I turisti anu bisognu à visita à u spettaculu di i cani di a fruntiera in Daugavpils u 11 di Novembre.

In più di i vacanze generale, un gran numaru di festività è cuncerta sò stati in Letònia , chì sò stati cuntrullati in modu constantu, per chì tutti i turisti anu a chance di arrivà.