Unpretentious houseplants

Quandu noi aduprà a casa di floritu, assumemu a stessa responsabilità per quessa, cum'è a petite. Ci hè un apparechju postu è mantenimentu di certi cundizioni, cumu chì parechji spezie vegetali venenu à noi di i paesi exotici più inusual.

Per ogni pianta interna hè necessariu di mantene una certa temperatura, umidità, regiu è assai più. Per quessa, per quelli chì sò novi à stu mutivu, i pianti interpetentivi di l'interni chì ùn deve micca bisognu di i complezii complexi sò megliu.


10 di i pianti interpetentivi di interiors

I ciuri beddi è bonieddi piazzate sempre l'ochju, aumentanu u cuntenutu di l'ossigenu, è puru puliticamenti a casa di sustanzi sani in l'aria. Ma, cumu cedutu, cura di qualche di elli dumandate assai sforzu è pacienza, cusì mi vulete prupone l'10 più pezziunità:

1. Sansevieria . In u populu, sta finezza hè più cunnisciuta per a lingua tawny. Ùn avete bisognu di mantene una certa umidità, crede sia in qualchi lume, in ogni modu, sottu u sole u so foglie stà più brillanti. Sansevieria ùn deveria micca alimentatu, è hè necessariu trasplantà solu quandu ùn hè micca più in u so pezzu. In quantu à a rega, hè abbastanza per verificà chì u sughjettu ùn ne si secca, perchè l'umidità resta in i fogghi fuglianti è di spinghji di a sunseveria, duru assai. Ùn àbbia paura è articuli cun u friddu, perchè sta pianta interni senza pretensione hè bella per un ufficiu.

2. Khoya karnoza. Questa fiorita hè usata per noi cum'è l'ivy di cera. Questa curvette pianta unpretentiosa, chì hà un pezzu di longu in furia. Hè intrispettativa nè à u làmpiu, nè per u regdu, nè per l'umidità. Cum'è a lingua di Teschin, hè un spaziu bastimentu bè chì conserva umidità per un bellu tempu. Seppi, dopu allu, pudete di sicuru d'avè assecatu, solu tagliatu u tagliu, mette in l'acqua, è prestu prestu un novu fiore. Anchi cun curazione currettamente per ella, ricevi cagiunati assai fiorefogliarmenti.

3. Crassula hè ovale. L'arvulu di u dirittu pò esse truvatu in quasi ogni famiglia è ùn ne hè micca surprisante, perchè hè ancu una fiore simplice chì ùn hà micca bisognu di una certa cura. I razzii simpliciamente: aghjunghjenu una foglia di un arburu di soldi in terra o acqua è aspettate ch'ella allette e razzii. Ci hè solu qualchì regula per cura di un arburu di soldi:

4. Nolin . Questa hè una di e più stessi pezzi interpressione in interiors. Perfettamente adattatu per quelli persone chì parechji astine ùn sò micca in casa, ma grazia à una apparenza interessanti ponu esse guardatu in l'uffiziu. Serà facilmente addiventanu un bonu aghjuntu à qualsiasi internu. In ogni casu, per una colonna spessiva (caudex) per esse saturatu bè cù l'acqua, ùn deve esse riduce raramente, ma assai abbundante.

5. Chlorophytum. Questu hè un fiore assai bella, notava per i so foglie bianchi verdi è verdi. Tutte e sustegenu necessariu chì a pianta riceve da l'aria, perchè hè cunsideratu u più bellu aspettu.

6. Aspidistra. Queste i pianti sò ancu chjamati "famiglia amici", chì a fiorita hà assai numerosa di enormi foglie sbattuli nantu à u trondu. Cuntenevendu appuntu à u listessu cù tutti i pianti. Ùn hè bisognu di trasplantà finu à chì u sistema radicali hè eliminatu da u pote.

7. Zamiokulkas. Ùn precisa micca acqua regione, certa luminaria, pò vive in un pote chjuche. Sè esse scurdatu di l'acqua di a pianta per un pezzu tantu, u zamiokulkas scumparà tutta u folla, in ogni modu, quandu u regnu di novu, un novu sarà cumparatu.

8. Scindapsus. Sta splur pianta prussiana, chì hà una bella forma di cori in folla brillanti verdi, quarchi cù punti bianchi o raffi. Pudete crecerà ancu in u locu più notu di l'abitazione, quandu solu in ocasioni i chjovi di u sole. In ogni casu, se cresce u scapusu in l'ombra, i folli perdenu a so pigmentazioni bianchi è diventanu verdi brillanti.

9. Kalanchoe. Hè una pianta prussiana pruspettiva, chì hè famosa per i so pruprietariu medici. Hè abbastanza ricanusamenti rari, cù facilità cunterna i cambiamenti di temperatura, ma, anche tuttu u chistu, fiascianu assai tempu.

10. Spatathhyllium. Tutti avemu usatu per chjamà felicità femminile. Questa hè una bella pianta d'unpretentie, per u cultiu di quale duvete adirte solu una regula: mai messu in un locu friddu o scrive.

In più di l'altitudine, ci sò ancu assai pruduzzioni interiore. In ogni modu, u fattu chì sò unpretentziunali ùn significheghja micca chì volenu esse scurdati. Ogni sapiutu chì per esse u fiore in piacevule cù u so fogliu magnificu è u fiorente, hè bisognu d'amassi è di cura.