U bas-relief cun i nostri mani

U bas-relief hè una décorazione micca solu da i grandi palazzi ristoranti, ma ancu per i chjuchi di vita in appartamenti ordinari. U travagliu di l'autore è i so costi serà abbastanza altu. Fortunatamente, qualchissia chì hà almenu una imaginazione pocu pò creà cusì cusì. Per noi ci hà cunsideratu un maestru excellentu di crià un bas-relief cun i nostri propri mani.

Cumu fà un bas-relief cun e vostre propriu mani?

Per u travagliu avemu bisognu i seguenti materii:

Tutti i bas-reliefi di gesso, creatu da i so propri mani, cumincianu cù a preparazione di u locu. I mursu sò primaramente culligati è frenu à un statu perfetta. Allora pudete sfilassi u prugrammu immediatamenti, ma in u nostru casu, sò sempre in questa forma. Cumpiaremu prima primu di pittura alla struttura. Ora cunzidienu a classa maestru ur u passageru, cumu fà a bas-relief cun e vostre propriu mani.

  1. Dà quì un ghjornu tali cù un filu femu rami d'un arbre. Pigliate un coppiu de pezzi di gesso densu è cola nantu à u filatu per dà l'aspectu più simili.
  2. Allora pudemu vende l'attrazzu o gaza nantu à u guadiu.
  3. Per fà chì u bas-relief relighu cusì cum'è un veru arburu, avete bisognu di aghjunghje un colore direttamente à u ventile.
  4. Per riparà e nostre rame, puderè aduprà stuzzelli è venti. Hè a più piacevule per rimpraverà a travagliatu sempre umane, perchè pò esse rottu in questa stage in ogni direzzione è mudificatu se ne necessariu.
  5. Questu hè chì a prima fasi di u travagliu pare mancu. I branchi sò digià in u locu, pudete avè principiatu u travagliu.
  6. Cù l'aiutu di u gypsum è un pezzu, facemu i rami cum'è parechji reali. Gypsum hè aplicatu cù un caprettu è un cultile, ci dugnu vini nantu à l'corteza, simuleremu simuli cullote nantu à i ramoscelli cù una cullette. Quì pudete puru pruvà scolpite.
  7. In u stessu, facemu a seconda parte di a creazione di bas-relief di gesso cù i nostri propri mani. Facemu di u muru u locu di i rami è i formanu da u ventu.
  8. A parte più difficiule è larga di creà un bas-relief cun e vostre propriu manu hè u disegnu di fiori è fogli. Dopu chì u sketch hè appiicatu à u muru, hè necessariu di impartia un voluminu à l'imaghjini incù l'aiutu di ghjuvatu.
  9. U stadiu cchiù difficultu hè travagliatu cù un uccelli. A basa hè stata furmata sicondu l'anticu principiu: da u filu è u bandage li cunsigamu a forma à u corpu d'avè.
  10. L'ale sò fatti di una muta fina è una strata di guitus.
  11. Quandu l'ave hà asciutu un pocu, pò esse pittati nantu à una ramu è stati.
  12. Quandu tuttu hè tutta secca, avviamu à e stages finali di a furmazione di u corpu di u paese. Prima, dà a forma finali à u corpu: appricamu tutta a cundizione per quessa pudemu fassi l'alari.
  13. Forse, cù e pezzi di gypsum, aghjunghjenu un pomo è paffi à l'acelli. Per questu stage, pudete aduprà qualchì messagiu improvisu. In a nostra versione, sò quessi pinceli di pittura, u chjucu più chjuve. Brush un pocu mullatu in l'acqua, da pudemu aduprà u listessu capri di gypsum è dà u corpu di birdies li ligami credulidi. In questa teknika, travagliendu in i dui piani: una di luttà e ale, u sicondu hè simplice
  14. L'ultimu eta più funzioni cruciale hè u smuntu di tuttu l'estru a una cundizione ideale. À questu puntu, aghjustate cordelli sottu a lampa è travaglià nantu à a cumminzione finita cù un primu.
  15. In seguitu, avete bisognu di aghjunghje u colore di sta cumpusizioni è l'apparizione hè stata cumplettita.

Comu pudete a vede, nunda n particulari complicata è inaccessibili in a creazione di una cumpusizioni di ghjuvatu ùn hè micca. Hè abbastanza solu per aduprà tutti i vostri imaginazione à u più prestu, ma à principià una grande varità di materiali è sperimentazione.